INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Charitky jsou rafinované, společensky odpovědné reklamní předměty pro jakékoliv personifikované firemní sdělení. Deset procent z ceny tohoto předmětu je věnováno na projekty podporující rozvoj, vzdělávání a společenské chování dětí. Charitky se rozhodly jako svůj reklamní předmět použít bonbóny, které v koši nikdy nekončí. Balení cukrátek poskytuje velkou plochu vymezenou personifikovanému sdělení, tedy reklamě.

Nápad se zrodil v hlavě ing. Miriam Janyškové. „Každý má své sny. Jsem přesvědčena, že i velké sny se mohou uskutečnit, pokud pro ten sen žijete a věříte v něj celým svým srdcem. Tak vznikl i projekt Charitky - projekt, kterým se snažím ovlivnit budoucnost tím nejpřirozenějším způsobem - přes naše děti. Dětem můžeme ukázat cestu k toleranci, vzájemné pomoci, úctě, porozumění a prostřednictvím dětí udělat společnost příjemnější a odpovědnější. Jsem přesvědčena, že nejlepší výchovou je osobní příklad ", řekla Miriam Janyšková, ředitelka projektu. Paní Janyšková, matka čtyřletého syna Matýska si uvědomila, jak důležité je podporovat rozvoj dětí a rozhodla se neponechat nic náhodě. Založila značku Charitky, která dává možnost naplnění závazků společenské odpovědnosti jak jednotlivcům, tak nadacím a organizacím. Hlavním cílem projektu je podporovat vzdělávání a rozvoj dětí.

V současné době s Charitkami spolupracuje celá řada nadací a firem. Do projektu se zapojila organizace Dobrý Skutek, společnost AC Nielsen i organizace Dejme dětem šanci. Projekt Charitky má již za sebou první úspěchy, které nelze nazvat jinak, než šťastné příběhy dětí. S Charitkami se můžete setkat i na Facebooku. Více informací o projektu Charitky můžete získat na jejich webových stránkách www.charitky.com

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3