INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny využívají platební karty k výběrům z bankomatů nebo k placení u obchodníků nejvíce v posledním čtvrtletí každého roku a celkový počet i objem transakcí neustále narůstá. Nejvytíženějším obdobím roku je již tradičně konec adventu – především třetí adventní sobota a poslední víkend před Štědrým dnem. Téměř každá druhá transakce proběhne v prodejnách s potravinami.

Konec roku znamená pro obchodníky nejziskovější období v roce. Lidé nakupují vánoční dárky pro své blízké, jezdí na hory lyžovat nebo se připravují na oslavy vánočních svátků a příchodu Nového roku. V době loňského adventu učinili klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny meziročně o 10 % více plateb než v předchozím období.

„Tento rok opět počítáme s nárůstem v počtech i objemech transakcí opět o několik procent. Nejvíce klienti ČSOB a Ery Poštovní spořitelny platí kartou v supermarketech (48 %), na benzínkách (12 %) a v lékárnách (6 %). Rostoucí počet plateb kartou v obchodech souvisí i s trendem rozšiřování rychlého a jednoduchého způsobu plateb bezkontaktními kartami,“ říká Oldřich Fremr, manažer útvaru Platební karty ČSOB.

„Nově mohou naši klienti všemi platebními kartami banky platit za palivo na čerpacích stanicích EuroOil se slevou 40 haléřů za litr,“ doplňuje Jan Kubíček, manažer Rozvoje obchodu s třetími stranami ČSOB. Doposud měli tuto výhodu pouze klienti Ery Poštovní spořitelny. Slevu teď mohou čerpat i klienti ČSOB. Dle statistik ČSOB platí kartou za pohonné hmoty 65 % retailových klientů a za rok utratí přes 7 miliard korun.

Vyšší komfort nakupování a placení přináší klientům ČSOB a Ery Poštovní spořitelny také nová mobilní aplikace ČSOB NaNákupy. V porovnání s platební kartou je průměrná výše transakce pomocí aplikace 620 korun, v případě karty 695 korun. Lidé si však v posledních letech zvykli používat bezhotovostní formy plateb i k částkám výrazně nižším, než je průměr.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3