JPF Czech, přední poskytovatel služeb executive interim managementu pro podniky ze segmentu SME v České republice, na Slovenku i v Polsku, získal v lednu 2025 certifikát TOP Stabilní firma by CREDIT PASPORT®. Hodnocení CREDIT PASSPORT® monitoruje finanční zdraví společnosti.
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) předložilo návrh zákona o mistrovské kvalifikaci a mistrovské zkoušce do mezirezortního připomínkového řízení.
V loňském národním kole Mezinárodní ceny inovací Quality Innovation Award byl oceněn projekt z oblasti nanotechnologií a projekt, který má potenciál se teprve uplatnit.
Stavební společnost HSF System, člen investiční skupiny Purposia Group, získala prestižní Národní cenu kvality České republiky, program Excelence 2024, a stala se vítězem v kategorii Soukromý sektor.
K 1. 1. 2025 se novým členem Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR stala i Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR).
Česko se stává čím dál častěji vyhledávanou destinací pro mezinárodní kongresy a odborné akce. Láká nejen svou kvalitní infrastrukturou a bohatým kulturním dědictvím, ale i konkurenceschopnými cenami.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...