Můžeme jako zákazníci ovlivnit výrobu velkých korporací? Nebo vyjádřit naše přání ohledně rozšíření portfolia výroby lokální firmě na druhé straně republiky? Volba spotřebitelů je právě takovým nástrojem, který propojuje výrobce a spotřebitele.
Co bude dnes k večeři? To bývá dilema každé domácnosti. Inspiraci může přinést Volba spotřebitelů. Soutěž, která oceňuje nové či inovované produkty. V programu pravidelně bodují privátní značky řetězce Kaufland.
V podvečer 16. května 2024 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku.
Nosit značku, řídit značku. To je slogan vítězného týmu Dystopia Clo, který v soutěži JA Studentská firma roku 2023/24 zabodoval s neotřelým pojetím streetwearové módy.
Ve 23. ročníku prestižní ankety Pojišťovna roku obhájila Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) zlatou medaili v kategorii Autopojištění.
V mezinárodní soutěži Red Dot Design Award 2024 zaznamenala česká společnost Plastia významný úspěch. Dva z jejích produktů, nádoba na bioodpad a vermikompostér do záhonu, byly oceněny v kategorii Product Design.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...