INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto01 2 copy copyTradiční sponzoring ve sportu prochází zásadní proměnou. Firmy dnes více než kdy jindy dbají na svou eko-image a stále častěji investují do projektů, které podporují ekologii, udržitelnost a inovace.

Motoristický sport, dlouho spojený s vysokou spotřebou paliva a emisemi, ale současně velice závislý na finančních injekcích od sponzorů, se tak musel této změně přizpůsobit. Právě zde se otevřel prostor pro nové směry, jako je ecorally. Tato disciplína zaměřená na hospodárnou jízdu elektromobilů, tak představuje ideální příležitost, jak propojit inovace, ekologii a sportovní výkony.

Této příležitosti se přímo ukázkově chytil Peugeot, když před čtyřmi roky vstoupil do národního šampionátu v ecorally. Prvním sponzorem mu byl dlouholetý partner značky, společnost TotalEnergies. Dnes má projekt Ecorally Peugeot početnou základnu partnerů. Kromě firmy TotalEnergies, která si drží pozici generálního partnera, se zapojila i síť hotelů CPI Hotels, která potvrzuje svůj závazek k udržitelnosti prostřednictvím programu Join Pure Stay. V roce 2025 se pak připojila firma BLUENET NTS a.s., specialista na fotovoltaické technologie se zaměřením na propojení solární energie s elektromobilitou, což je směr, kterým se bude doprava v budoucnosti ubírat. Dále pak přibyl ESSOX s.r.o., člen Komerční banky. Ten podporuje financování elektrických vozů a propaguje přechod na čistou mobilitu.

Podpora sportovců však není jen o financích. Nupreme, značka specializující se na zdravou výživu, poskytuje závodníkům energii pro optimální výkony. Informovanost veřejnosti pak zajišťují mediální partneři ELenka.cz a fdrive.cz, kteří se dlouhodobě věnují elektromobilitě a jejím výhodám.

Novou sezónu, která odstartuje 13. března 2025 na prestižní Czech New Energies Rally Český Krumlov, tak Ecorally Peugeot zahájí v kompletní a velice silné sestavě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3