INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Velkým úspěchem skončila roadshow po severoamerických městech, během které byly jako ideální kongresové destinace propagovány společně Česká republika a Maďarsko. Unikátní akci, jež se konala od 2. do 12. června v Dallasu, Washingtonu D.C., Torontu a Chicagu, byla organizována   ve spolupráci Prague Convention Bureau s agenturou CzechTourism, jejím zahraničním zastoupením v USA a Czech Convention Bureau.

Networkingových  večerů  se  v každém  městě  zúčastnilo  na  30  zástupců  místních  asociací,  korporátních  firem, organizátorů  akcí  a médií, kteří se  kromě  zástupců  destinací  měli  možnost setkat také  se  zástupci pražských  a maďarských hotelů a DMC; za Prahu to byl hotel K+K a společnost Maxin Prague, v Chicagu pak společnost Maxin Prague, hotel InterContinental, Senator Meetings  & Incentives a CPI Hotels.  Večer  ve Washingtonu D. C. svou přítomností poctil zástupce velvyslance ČR v USA, v Chicagu pak generální konzulka ČR a v Torontu generální konzul ČR.

Součástí každé akce byl kvíz pro účastníky tvořený otázkami týkajícími se zajímavostí z České republiky a Maďarska, dále společná prezentace obou destinací představující to nejlepší, co mohou z kongresového hlediska nabídnout, a večeře, během níž byli vylosováni výherci atraktivních cen. Hlavní cenou pro vítěze byla edukační cesta do Prahy a Budapešti, která se uskuteční v roce 2014.

Prague Convention Bureau zakončilo roadshow účastí na mezinárodním veletrhu AIBTM, který se konal v Chicagu ve dnech 11. – 13. června. Partnerem celé akce byla Pražská informační služba.

Prague Convention Bureau je oficiálním reprezentantem Prahy v oblasti kongresové turistiky. Je neziskovou organizací spolupracují s českými orgány cestovního ruchu, která nabízí účinnou pomoc při pořádání konferencí, setkání, seminářů, výstav nebo motivačních akcí v Praze. Naším posláním je propagovat Prahu jako jednu z předních evropských kongresových destinací.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3