INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Komerční banka (KB) a Komora pro hospodářské styky se SNS (Komora SNS) uzavřely u příležitosti Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně rámcovou smlouvu o spolupráci na rok 2014.

Smlouvu za Komerční banku podepsali Charles-Pierre Serain výkonný ředitel pro marketing, komunikaci a Business Development a Martin Ehrenberger, manažer Segmentového řízení – Corporates, za Komoru SNS pak generální manažer Václav Petříček a výkonný ředitel a člen představenstva František Masopust. Smlouva navazuje na vzájemnou spolupráci v předchozích letech.

Cílem spolupráce je rozvoj zahraničního obchodu českých firem se zeměmi SNS. Exportně zaměřeným klientům KB umožní spolupráce snáze využít dlouholeté zkušenosti a kontakty Komory SNS a posílí tak předpoklady exportérů uspět na perspektivních trzích zemí bývalého SNS.

Součástí plánované spolupráce je také organizace odborných konferencí a zprostředkování cílených setkání s podnikateli ve vybraných zemích a navázání obchodních kontaktů.

Firmám, které na ruském trhu působí nebo se na něj chystají, KB navíc již nyní ve spolupráci se sesterskou Rosbank nabízí široké spektrum produktů a služeb. Nabídka obsahuje mimo jiné speciální běžný účet Ruská platba s výhodnými poplatky za příchozí platby z Ruska a odchozí platby do Ruska. S účtem i ostatními službami pro obchod a export jsou připravení bezplatně poradit specialisté zahraničního obchodu přímo v regionech.

„Potenciál zemí SNS je obrovský, a věříme, že řada našich klientů, kteří o exportu uvažují nebo ho již tímto směrem realizují, ocení kvalitní a rychle dostupnou podporu, ať už se bavíme o zprostředkování kontaktů, finančních službách či odborném vzdělávání,“ řekla Iveta Ocásková výkonná ředitelka pro Korporátní bankovnictví.

Základním posláním Komory SNS je podpora českých podnikatelských subjektů v jejich obchodních aktivitách na trzích zemí SNS. Intenzivně spolupracuje se Zastupitelskými úřady zemí SNS akreditovanými v ČR, zejména Ruské federace, Ukrajiny, Běloruska a Kazachstánu, Ázerbájdžánu, Arménie a Moldávie. Komora SNS prostřednictvím svých partnerů vyhledává komerční a investiční projekty v SNS a informuje o nich své členy. Na pomoc při realizaci těchto projektů členům poskytuje informace z oblasti zákonodárství zemí SNS a předpisů regulujících zahraniční obchod.

„Věřím, že naše kontakty a zkušenosti budou pro klienty Komerční banky přínosné, že spojením klient, banka a Komora SNS umožníme českým exportérům nalezení perspektivních partnerů a uzavření zajímavých obchodů,“ dodal František Masopust.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3