INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

iskVe středu 11.11.2015 se na obvyklém místě v prostorách České marketingové společnosti na Novotného lávce konaly pravidelné roční certifikace marketingovývh odborníků. Certifikační komise pracovala ve složení prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc. (předseda), doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. a PhDr. Cecílie Klevarová, CSc.

Kromě nové kandidátky Kristýny Wasilkiwové na titul marketingový specialista požádalo o prodloužení stávajícího certifikátu 11 kandidátů, z nichž mnozí využili této možnosti již pošesté. Protože platnost dokumentu je stanovena na tři roky, vyplývá z tohoto faktu skutečnost, že jde o zkušené marketingové odborníky ze všech oblastí. Po skončení slavnostního aktu v Klubu Lávka setrvali přítomní v družné diskusi, jejíž hlavní náplní byly současné žhavé odborné i společenské otázky.

 

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
prezidentka České marketingové společnosti

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3