INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

„Zdravotní pojišťovna roku 2015“ je unikátní žebříček zdravotních pojišťoven z pohledu:  managementu více než 150 českých nemocnic, 14 000 ambulantních lékařů, pojištěnců a pacientských organizací.

Cílem projektu je zvýšení kvality poskytovaného servisu zdravotních pojišťoven jejich klientům prostřednictvím porovnávání služeb, které nabízejí. Chceme poskytnout ucelený obraz o tomto trhu a pomoci se snadněji zorientovat ve službách, které zdravotní pojišťovny nabízejí.

 „Již 10 let se zabýváme hodnocením nemocnic a množí se nám dotazy, jak vybrat vhodnou nemocnici a zdravotní pojišťovnu. V této oblasti se lidé nejčastěji zajímají o oblast preventivních programů pro sebe a svou rodinu a také to, na kterou nemocnici a pojišťovnu se mají obrátit v případě řešení zdravotního problému nebo zákroku,“ říká ředitel HealthCare Institute Daniel Vavřina.

Anketa probíhala elektronicky prostřednictvím Ambulantních informačních systémů, které provozuje CompuGroup Medical ČR. „Využili jsme naši možnost komunikovat elektronicky online s více než 14.000 praktickými lékaři                            a ambulantními specialisty (více než 70% celkového počtu v ČR). Výzkum, který jsme realizovali, je v ČR jedinečný svým rozsahem,“ dodal Ivan Dvořák, expert na e-Health a marketingový ředitel CompuGroup Medical ČR.

Ve druhé etapě, kde bylo osloveno 10.000 lékařů a hlasovalo téměř 1.000 praktických lékařů a ambulantních specialistů, bylo pořadí následující:

CGM Zdravotní pojišťovna roku 2015 očima praktických a ambulantních lékařů:

1. Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra 

2. Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

3. Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Kritéria byla:

·        Kvalita vzájemné komunikace a dodržování dohod

·        Zavádění inovativních léčebných výkonů a kvality péče do úhrad.

·        Kvalita elektronické komunikace a portálu a úroveň marketingové prezentace se zaměřením na preventivní programy.

O společnosti HealthCare Institute, o.p.s.

HealthCare Institute, o.p.s. (založena r. 2006) je nezisková organizace, která v roce 2015 realizuje již 10. ročník celostátního průzkumu „Nemocnice ČR“, během kterého jsou české nemocnice porovnávány  z pohledu Spokojenosti a bezpečnosti hospitalizovaných pacientů, Spokojenosti a bezpečnosti ambulantních pacientů, Spokojenosti                  a bezpečnosti zaměstnanců nemocnic a Finančního zdraví nemocnic. Pořádá také 10. ročník středoevropské odborné konference „Efektivní nemocnice“ se zaměřením na strategii nemocnic. Tato konference se bude konat ve dnech    24. – 25. listopadu 2015 v Praze. Mezi účastníky patří zřizovatelé a vrcholový management nemocnic a zdravotních pojišťoven z České republiky a Slovenské republiky, včetně odborníků na management ve zdravotnictví ze států Evropské unie. Více informací: www.hc-institute.org

O společnosti CompuGroup Medical Česká republika

Společnost CompuGroup Medical Česká republika vznikla v roce 2009 fúzí softwarových firem, jejichž vlastníkem byla mateřská společnost CompuGroup Medical. Vizí společnosti je plně elektronizované zdravotnictví. Společnost je lídrem tuzemského trhu ambulantních informačních systémů. Poskytuje rovněž softwarová řešení pro nemocnice       a laboratoře. S jejími produkty a službami jsou lékaři spokojeni, což potvrzují pravidelné průzkumy. Vnímají ji jako společnost, která je flexibilní, inovativní, zajímá se o problémy a potřeby lékařů a v konečném důsledku jim usnadňuje život. Na pobočkách v Praze, Brně, Pardubicích a Ústí nad Orlicí pracuje 110 zaměstnanců. Společnost CompuGroup Medical Česká republika je od května 2012 členem ICT Unie. Více informací: www.cgm.cz  

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3