INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

caiČlenové České asociace interim managementu si zvolili nové vedení pro příští dva roky. Sedmičlenný výbor bude pokračovat v podobném osvědčeném složení jako dosud, zasedne v něm však po delší době jedna žena –manažerka Iva Hovadová. Změna nastává na postu předsedy, asociaci povede Vít Buchta.

Místopředsedou zůstává Petr Karásek, dalšími členy výboru jsou: dosavadní předseda Tomáš Pastrňák, Tomáš Rybička, Václav Korcan a po zahraničních misích se do výboru vrací jeden ze zakladatelů asociace Ján Dolejš.
„Chci se zaměřit na další rozvoj asociace a její přínos pro podnikatelské prostředí v České republice. Zahajujeme spolupráci s druhou největší vysokou školou v České republice – Masarykovou univerzitou, konkrétně s její Ekonomicko-správní fakultou. Přispějeme tak k další popularizaci interim managementu (IM) mezi studenty a pedagogy i spolupracujícími firmami. Mým cílem je také rozšířit certifikace interim manažerů, které dávají prestiž a záruku kvality práce manažerů. Za velmi užitečné rovněž považuji zahájení spolupráce s asociací personálních agentur ve smyslu uchopení IM jako moderního způsobu řízení firem pomocí nezávislých profesionálů. Budu usilovat o rozvinutí spolupráce s IM asociací v Rakousku, Německu, Slovensku a dalších okolních zemích,“ přibližuje své plány nový předseda České asociace interim managementu Vít Buchta.
Kromě volby nového vedení, vyhodnocení aktivit asociace a jejího hospodaření byla na výroční schůzi členské základny pokřtěna kniha Petra Karáska nazvaná „Léčení firem v krizi“. Zaměřuje se na postupy a nástroje interim a krizového manažera a může se tak stát praktickou pomůckou pro manažery, majitele firem, insolvenční správce, právníky, bankéře, případně i studenty a další zájemce o firemní restrukturalizace. Publikaci pokřtil společně s autorem kmotr knihy - přední český manažer Vratislav Kulhánek, který napsal předmluvu knihy.

Dr. Ing. Vít Buchta (52 let) je interim manažerem specializujícím se na oblast restrukturalizací firem, strategické plánování a marketing, personalistiku, obchodní modely a budování obchodních a manažerských týmů. V minulosti pracoval jako jednatel a generální ředitel v Čedok Reisen GmbH, ředitel První plastické kliniky Laurea v Brně a vedl Destination GmbH Wien. V současnosti vlastní a řídí poradenskou společnost Green plus s.r.o. Žije v Mikulově.

Česká asociace interim managementu (CAIM) sdružuje interim manažery a osoby, které interim management využívají. Šíří osvětu o jeho principech, výhodách a možnostech. Cílem asociace je zvýšit prestiž a úroveň interim managementu v ČR a služeb v této oblasti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3