Česká marketingová společnost vyhlásila ČTRNÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2018. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci konání semináře CO OČEKÁVAJÍ MARKETÉŘI OD MÉDIÍ, který pořádala Česká marketingové společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v Bastion Prague restaurant v Praze 1 dne 21. 11. 2018.
Slavnostního aktu se za Českou marketingovou společnost zúčastnili prezidentka společnosti doc. Jitka Vysekalová a další členové prezidia. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.
Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do čtrnáctého ročníku. Přihlášené projekty se především hodnotí z pohledu inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických a dalších předpokladů.
Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, kteří mají zpracovat projekt tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat školu, na které studuji.
Uzávěrka přihlášek je 19. dubna 2019. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná
23. května 2019 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.
Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, jsou k dispozici na www.cms-cma.cz, případně je možno směrovat další dotazy na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
(tz)