INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ať už jste drobný podnikatel či ovládáte většinu vámi zvoleného oboru, podpora prodeje je nezbytnou součástí úspěšného vedení každé společnosti. Často se však v rámci velkých kampaní a širokého rozhledu zapomíná na maličkosti. Ty ale není radno podceňovat, potencionální zákazníci je totiž ocení.

Slevy a výhodné cenové balíčky

Lákání zákazníků na slevy je roky prověřený nástroj podpory prodeje. Je orientovaný na spotřebitele a jejich úkolem je přimět zákazníka k okamžité koupi. Hlavním cílem je však vyvolat pozitivní reakci spotřebitele na danou značku. Ne vždy je ale nutné rovnou slevit z ceny produktu. V době online obchodu zákazníci často slyší i na dovoz či poštovné zdarma. Ve vztahu ke spotřebitelům dále můžete zavést speciální slevové kupony, cenové balíčky, prémie či loterijní hry. Poslední roky je taktéž trendem členství pro zákazníky, kteří díky sbírání bodů za nákupy později mohou získat značnou slevu na vámi zvolený produkt. Tyto nástroje nejsou z marketingového hlediska nijak náročné, předpokládáme-li, že působíte na sociálních sítích a v místě bydliště či ve svém oboru jste se již zviditelnili.

Maloobchodní činnost

Pokud však patříte do skupiny drobných podnikatelů, osvědčeným nástrojem, jak svou společnost a produkty zviditelnit, jsou kromě ochutnávek a předváděcích akcí, výstavky akčního zboží a ukázky zboží nového. K tomu můžete využít kartonových POP a POS materiálů umístěných v prostorách v obchodu. Jejich hlavním cílem je zviditelnit produkt a značku v momentu rozhodování o koupi. „Kromě klasických podlahových a pultových displejů zákazníkům nabízíme i individualizované obaly, bannery, totemy a další. Jsme schopni realizovat jak velké a náročné zakázky, tak malé objednávky již od jednoho kusu.“, říká konstruktér výrobce a prodejce obalových materiálů Paketo.one . „Mezi nesporné klady podlahových a pultových displejů z kartonu patří zvýšení prodeje díky zviditelnění produktu, minimální náklady na dopravu a skladování, minimální náročnosti instalace a fakt, že zlepšují vnímání značky v místě prodeje.“, dodává.

S tím vším jde však ruku v ruce nutnost dostat se do povědomí zákazníků. Nemusíme však asi zdůrazňovat, že v současnosti jsou nástroje jako webové stránky či veřejné profily na sociálních sítích samozřejmost.

Ve vztahu ke spotřebitelům je taktéž nutné pečovat o váš vzájemný vztah a rozšiřovat jejich kladné zkušenosti s vámi a naopak potlačovat a snažit se předejít zkušenostem negativním. Pamatujte, že zakoupením zboží zákazníkova zkušenost s vámi nekončí. Kvalita zakoupených produktů, ochota reagovat na zpětnou vazbu a přátelský zákaznický servis je zde nutností. Klienty si však na svou stranu můžete naklonit i zdánlivými maličkostmi, jako jsou drobné upomínkové předměty zdarma či záruka, že zboží dorazí v případě zasílání poštou nepoškozeno. Dbejte tedy i na takové drobnosti jako kvalitní obaly, ve kterých zboží zasíláte. Pestrou škálu krabic a dalších obalových materiálů najdete taktéž na eshopu s krabicemi a obaly Paketo.cz , které pro zájemce nabízí i digitální potisk krabic všech druhů a velikostí dle vlastního designu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3