INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

České republice bylo ke konci července evidováno 5 756 nespolehlivých plátců DPH. V prvním prázdninovém měsíci jich přibylo 226. Tři čtvrtiny nespolehlivých plátců DPH jsou společnostmi s ručením omezeným (4 343), se 17 % následují živnostníky (969). Statistiky dnes zveřejnila poradenská společnost Bisnode, která se zabývá poskytováním ekonomických informací o firmách.

Od listopadu loňského roku meziměsíční přírůstek nespolehlivých plátců DPH stále klesal. Sérii poklesů přerušil červenec, kdy přibylo 226 nespolehlivých plátců, zatímco v červnu se jednalo o 184 nových subjektů,“ říká analytička Bisnode Petra Štěpánová. „Nejvíc nespolehlivých plátců je mezi společnostmi s ručením omezeným (4 343, tj. 75 %) a živnostníky (896, tj. 17 %). Největší podíl nespolehlivých plátců, mezi plátci DPH, z pohledu právní formy podnikatelského subjektu však vykazují evropské společnosti (5,84 %), společnosti s ručením omezeným (2,25 %) a družstva 

(1,69 %),“ dodala Petra Štěpánová z Bisnode.

Zdroj: Bisnode

Polovina nespolehlivých plátců DPH vykazuje tržby do 10 milionů korun.

Nespolehliví plátci DPH podle tržeb

Interval tržeb (v Kč)

 

Červenec
2016

 

červen

2016

březen

2016

prosinec

2015

září

2015

 

červen

2015

 

listopad

2014

Neuvádí

1 517

1 464

1 300

1 009

530

170

66

1 – 9 999 999

2 920

2 792

2 372

1 792

862

231

42

10 000 000 – 59 999 999

914

878

747

533

305

131

24

60 000 000 – 99 999 999

117

114

96

87

60

38

4

100 000 000 - 999 999 999

178

172

147

124

86

55

11

Více než 1 000 000 000

12

11

8

9

8

5

2

Neurčeno

98

99

92

 

 

 

 

Celkem

5 756

5 530

4 762

3 554

1 851

630

149

Zdroj: databáze Bisnode

Nadpoloviční většina nových nespolehlivých plátců DPH má registrované sídlo v Praze nebo Jihomoravském kraji.

Nespolehliví plátci DPH podle krajů

Kraj

 

Červenec
2016

červen

2016

březen
2016

prosinec

2015

 

září

2015

 

 

červen

2015

 

listopad
2014

Praha

2 067

2 009

1 695

1 298

598

230

66

Jihomoravský kraj

1 144

1 097

984

735

403

193

38

Plzeňský kraj

211

196

176

128

72

27

9

Středočeský kraj

515

482

301

127

59

8

8

Královéhradecký kraj

322

313

321

305

271

70

7

Ústecký kraj

355

328

319

263

156

29

5

Jihočeský kraj

68

66

53

51

13

9

4

Moravskoslezský kraj

287

269

244

188

104

35

4

Pardubický kraj

101

101

95

67

37

10

3

Olomoucký kraj

191

181

138

94

26

5

2

Liberecký kraj

130

128

110

48

11

5

1

Zlínský kraj

206

203

202

165

54

6

2

Vysočina

74

75

64

62

44

3

0

Karlovarský kraj

84

80

59

22

3

0

0

Neurčeno

1

2

1

1

0

0

0

Zdroj: databáze Bisnode

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3