INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

01 delfínV podvečer 23. září 2021 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020.

Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže MARKETÉR ROKU.

Hlavní cena Velký modrý delfín

Tomáš Lipták - Rodinný pivovar Bernard
za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci "Svět se zbláznil, držme se", které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli

Zlatý delfín

Tomáš Hejkal - Stock Plzeň-Božkov
za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů

Růžový delfín

Radka Turková - České dráhy
za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie

Zelený delfín

Tomáš Vican - Vinná galerie
za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu

Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni

Jitka Fürst - gusty
za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh
Robert Chmelař - Bohemia Energy
za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu "Nic na Vás nehrajeme"

Miroslav Hanák - Authentica

za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze

Hana Klímová a tým komunikace ČEPS
za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky

Helena Kohoutová - Helas - podnikatelská e-platforma
za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem "Budujeme hrdé Česko"

Hana Kubánková - Zdravotnická záchranná služba HMP
za kvalitní náborovou kampaň "Zachraňuj v Praze" s následnou tematicky navazující komunikací

Lenka Mastešová - HP Tronic (Datart)
za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky

Josef Zajíček - Bohematic
za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.

Malí delfíni

Denisa Janatová - DevLab Smitio
za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu

David Jareš - Dita výrobní družstvo invalidů
za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management

Shukhrat Saidov - Silon Planá
za specifická řešení v oblasti posilování image značky

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

Adam Bórik, Ivan Kloc - BuyiPhone
Martina Horká - dm drogerie markt
Jan Kodada - Gebrüder Weiss
Martin Komora - Internet Mall (MALL.CZ) Vladimíra Popelářová – Krahulík

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol - studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma
omezení šíření koronaviru v Česku

1. místo Marina Hanková a kolektiv
2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

diplomy:
Natália Slováčková a kolektiv
Michal Vartiak a kolektiv
Kristina Rossmanitová a kolektiv
Jakub Varannay a kolektiv
Ludmila Filipová

bližší informace a obrazová reportáž na www.cms-cma.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3