INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto 1Finále 16. ročníku soutěže Marketér roku 2020 se odehrálo 23. září v Praze. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže.

Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné síně slávy byla uvedena doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže.

Hlavní cena Velký modrý delfín
Tomáš Lipták – Rodinný pivovar Bernard
za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci Svět se zbláznil, držme se, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli.

Zlatý delfín
Tomáš Hejkal – Stock Plzeň-Božkov
za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy, včetně zavedení nových produktů.

Růžový delfín
Radka Turková – České dráhy
za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie.

Zelený delfín
Tomáš Vican – Vinná galerie
za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu.
Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni

Jitka Fürst – gusty
za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh.
Robert Chmelař – Bohemia Energy
za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu Nic na Vás nehrajeme.
Miroslav Hanák – Authentica
za podporu startupů komplexní marketingovou koncepcí, včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze.
Hana Klímová a tým komunikace ČEPS
za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky
Helena Kohoutová – Helas – podnikatelská
e-platforma
za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem Budujeme hrdé Česko.
Hana Kubánková – Zdravotnická záchranná služba HMP
za kvalitní náborovou kampaň Zachraňuj
v Praze s následnou tematicky navazující komunikací.
Lenka Mastešová – HP Tronic (Datart)
za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky.
Josef Zajíček – Bohematic
za úspěšnou marketingovou koncepci startupu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.

Malí delfíni

Denisa Janatová – DevLab Smitio
za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu.
David Jareš – Dita, výrobní družstvo invalidů
za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management.
Shukhrat Saidov – Silon Planá
za specifická řešení v oblasti posilování image značky.
Čestná uznání za úspěšnou nominaci

Adam Bórik, Ivan Kloc – BuyiPhone
Martina Horká – dm drogerie markt
Jan Kodada – Gebrüder Weiss
Martin Komora – Internet Mall (Mall.CZ)
Vladimíra Popelářová – Krahulík

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku:
1. místo Marina Hanková a kolektiv
2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

Diplomy:
Natália Slováčková a kolektiv
Michal Vartiak a kolektiv
Kristina Rossmanitová a kolektiv
Jakub Varannay a kolektiv
Ludmila Filipová

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3