INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR ČR) ve spolupráci s agenturou CzechTourism a Ministerstvem pro místní rozvoj spustily první českou databanku recenzí hotelových hostů. Další krok k podpoře kvality ubytovacích služeb, prostřednictvím hodnocení návštěvníků hotelů, penzionů a kempů. Partnery projektu jsou společnosti FTOnline s.r.o. a Hotely.cz a.s.

CzechAdvisor naleznete na www.czechadvisor.cz . Jedná se o centrální databanku recenzí ubytovacích služeb, kde může host poskytnout svůj názor na pobyt v konkrétním hotelu a zároveň si přečíst názory a hodnocení ostatních hostů. Projekt vznikl z iniciativy Asociace hotelů a restaurací České republiky a jeho dalším cílem je poskytnout hoteliérům a jejich zákazníkům ucelený přehled recenzí, tedy názorů hostů na reálnou úroveň poskytnutých služeb. Interaktivní systém umožňuje hotelům, penzionům a kempům, aby si na své vlastní stránky umístili zdarma odkaz s velmi jednoduchým formulářem, kde je budou zákazníci hodnotit. Poskytovatelům služeb zároveň umožňuje na připomínky hostů reagovat a snažit se aktivně je řešit. Hodnocením hostů na vlastních webových stránkách ubytovacích zařízení se zvyšuje počet rezervací, provedených přímo přes stránky každého zapojeného hotelu, penzionu nebo kempu. V systému je v současné době již k dispozici více než 25 000 recenzí hostů. Recenze, spolu s klasifikací ubytovacích zařízení (tedy počtem hvězdiček), jsou v současné době hlavním orientačním měřítkem při rozhodování zákazníků.

Prezident AHR ČR, Václav Stárek k projektu uvedl: „CzechAdvisor je dalším krokem ke zvyšování kvality služeb. Je zároveň nástrojem pro lepší orientaci zákazníků. V současné době, přesycené informacemi a nabídkami ubytování, není nic více vypovídajícího jako osobní zkušenosti hostů. Pro provozovatele služeb je pak důležité, že na našich stránkách budou mít možnost nejen získat názor hostů, ale také na něj reagovat, případně zabránit zneužití stránek, kdy ve snaze poškodit konkurenci, recenzi poskytuje osoba, která službu hotelu nikdy nevyužila."

Stránky jsou vytvořeny podle principů evropské konfederace asociací hotelů a restaurací - HOTREC tak, aby zajistily férový a transparentní přístup k hostům i poskytovatelům ubytovacích služeb.

CzechAdvisor bude nejen umožňovat provedení recenzí hostů hotelů, penzionů a kempů z celé České republiky, ale také spolupracovat s dalšími českými portály a sdílet jejich recenze. Tím by měl do budoucna vzniknout ucelený přehled názorů hostů a hodnocení služeb. Hotely mají možnost se do spolupráce zapojit zdarma přímo přes www.czechadvisor.cz .

Doporučené odkazy: www.czechadvisor.cz , www.hotelstars.cz , www.hotely.cz , www.dopenzionu.cz, www.dokempu.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3