INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR ČR) ve spolupráci s agenturou CzechTourism a Ministerstvem pro místní rozvoj spustily první českou databanku recenzí hotelových hostů. Další krok k podpoře kvality ubytovacích služeb, prostřednictvím hodnocení návštěvníků hotelů, penzionů a kempů. Partnery projektu jsou společnosti FTOnline s.r.o. a Hotely.cz a.s.

CzechAdvisor naleznete na www.czechadvisor.cz . Jedná se o centrální databanku recenzí ubytovacích služeb, kde může host poskytnout svůj názor na pobyt v konkrétním hotelu a zároveň si přečíst názory a hodnocení ostatních hostů. Projekt vznikl z iniciativy Asociace hotelů a restaurací České republiky a jeho dalším cílem je poskytnout hoteliérům a jejich zákazníkům ucelený přehled recenzí, tedy názorů hostů na reálnou úroveň poskytnutých služeb. Interaktivní systém umožňuje hotelům, penzionům a kempům, aby si na své vlastní stránky umístili zdarma odkaz s velmi jednoduchým formulářem, kde je budou zákazníci hodnotit. Poskytovatelům služeb zároveň umožňuje na připomínky hostů reagovat a snažit se aktivně je řešit. Hodnocením hostů na vlastních webových stránkách ubytovacích zařízení se zvyšuje počet rezervací, provedených přímo přes stránky každého zapojeného hotelu, penzionu nebo kempu. V systému je v současné době již k dispozici více než 25 000 recenzí hostů. Recenze, spolu s klasifikací ubytovacích zařízení (tedy počtem hvězdiček), jsou v současné době hlavním orientačním měřítkem při rozhodování zákazníků.

Prezident AHR ČR, Václav Stárek k projektu uvedl: „CzechAdvisor je dalším krokem ke zvyšování kvality služeb. Je zároveň nástrojem pro lepší orientaci zákazníků. V současné době, přesycené informacemi a nabídkami ubytování, není nic více vypovídajícího jako osobní zkušenosti hostů. Pro provozovatele služeb je pak důležité, že na našich stránkách budou mít možnost nejen získat názor hostů, ale také na něj reagovat, případně zabránit zneužití stránek, kdy ve snaze poškodit konkurenci, recenzi poskytuje osoba, která službu hotelu nikdy nevyužila."

Stránky jsou vytvořeny podle principů evropské konfederace asociací hotelů a restaurací - HOTREC tak, aby zajistily férový a transparentní přístup k hostům i poskytovatelům ubytovacích služeb.

CzechAdvisor bude nejen umožňovat provedení recenzí hostů hotelů, penzionů a kempů z celé České republiky, ale také spolupracovat s dalšími českými portály a sdílet jejich recenze. Tím by měl do budoucna vzniknout ucelený přehled názorů hostů a hodnocení služeb. Hotely mají možnost se do spolupráce zapojit zdarma přímo přes www.czechadvisor.cz .

Doporučené odkazy: www.czechadvisor.cz , www.hotelstars.cz , www.hotely.cz , www.dopenzionu.cz, www.dokempu.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3