INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
I přes rostoucí využívání širokého spektra online komunikací se zákazníkem má živý telefonát stále nespornou výhodu. Může se totiž aktuálně přizpůsobit situaci. To je hlavní motto letošního 12. ročníku konference Call Centra, která se uskuteční 29. listopadu v Praze. Účastníkům by měla přinést inspiraci, jak efektivně komunikovat prostřednictvím call center a jak využít jejich potenciálu.

Konference je již tradičně hlavním setkáním odborníků z oboru call center v Česku. Letos ale na účastníky čeká také novinka. Dozvědí se výsledky průzkumu mezi největšími českými call centry, který si zadala pořádající Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ. Její ředitel Tomáš Hájek účastníky konference seznámí s tím, jak vlastně český trh call center vypadá – kolik jich je, jak jsou zastoupena v jednotlivých regionech, kolik mají operátorských míst. Zajímavé určitě také bude, pro jaké spektrum oborů pracují externí call centra a jaká je jejich převládající činnost, zda telesales, zákaznická péče, vymáhání pohledávek, průzkum trhu či back office. Dozvíme se také, zda stále převládají telefonické hovory, nebo je již vytlačuje komunikace prostřednictvím e-mailů nebo přes sociální sítě.

Ty dnes patří k zajímavým nástrojům péče o zákazníka. Jejich možnosti jsou relativně velké, zvláště u mladší a střední generace. Odborníci se shodují,. že sociální sítě je nutné alespoň sledovat, protože se jimi lavinovitě mohou šířit nejen pozitivní ale i špatné zprávy o firmě či značce. Příklady na konferenci ukáže Vít Horký z Brand Embassy.

Konference nebude ale jen o datech nebo o nových formách komunikace se zákazníkem. Například directmarketingový matador, dnes teamleader České spořitelny Václav Hrubý vysvětlí postavení call centra ve velké korporaci a jeho roli v celém systému komunikace firmy se zákazníkem. Na call centrum se další přednášející podívají také z pohledu vzdělávání nebo psychologie zaměstnanců. V kontextu komerčně fungujících call center poskytne ředitel Linky bezpečí unikátní pohled do zákulisí této legendární neziskové telefonické služby.

Osobnost českého direct marketingu letos počtvrté

V rámci konference bude letos opět vyhlášena Osobnost českého direct marketingu. V letošním čtvrtém ročníku vybere vítěze odborná porota z pětice finalistů. Na short list se probojoval Miloš Červinka, majitel directmarketingové firmy Infas, Aleš Hýbner z Teleperformance, Josef Kadlec z České pošty, Zbyněk Rehart z České mailingové společnosti a Aleš Zavoral z Alzy.cz.

„Jako vyhlašovatel soutěže se do pozice osobnosti českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, snažíme postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu," řekl ředitel Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ Tomáš Hájek.

V prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), ve druhém ročníku Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé) a potřetí se osobností direct marketingu stal loni Evžen Drtina z agentury Wunderman.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Multichannel (zpravidla v měsíci říjnu),E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & Promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3