INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Osobnost českého direct marketingu v letošním čtvrtém ročníku vybere odborná porota z pětice finalistů. Na short list se probojoval Miloš Červinka, z directmarketingové firmy Infas, Aleš Hýbner z Teleperformance, Josef Kadlec z České pošty, Zbyněk Rehart z České mailingové společnosti a Aleš Zavoral z Alzy.cz.

„Jako vyhlašovatel soutěže se do pozice osobnosti českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, snažíme postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu," řekl ředitel Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ Tomáš Hájek.

Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické reklamní nabídky v papírové podobě distribuované poštou k digitální, šířené často online, byl okruh výběru takových osobností relativně velmi široký a zahrnoval obory od kreativního přímého a interaktivního marketingu, přes poštovní služby, lettershopy, databázový a věrnostní marketing, call centra, internetový a mobilní marketing až po zásilkový a internetový obchod.

V prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), ve druhém ročníku pak Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé) a potřetí se osobností direct marketingu stal loni Evžen Drtina z agentury Wunderman. Čtvrtý ročník osobnosti českého direct marketingu ADMAZ vyhlásí na konferenci Call centra 2012, která se uskuteční 29. listopadu v pražském hotelu Grand Majestic Plaza.

Konference Call Centra 2012

Konference samotná se koná již podvanácté. Jde o hlavní setkání odborníku z oboru call center v Česku. Letos se konference bude věnovat mimo jiné i komunikaci se zákazníky na sociálních sítích. Ředitel ADMAZ Tomáš Hájek účastníky konference seznámí s výsledky výzkumu zaměřeného právě na česká call centra, directmarketingový matador, dnes teamleader České spořitelny Václav Hrubý vysvětlí postavení call centra ve velké korporaci a jeho roli v celém systému komunikace firmy se zákazníkem, v kontextu komerčně fungujících callcenter poskytne ředitel Linky bezpečí Richard Schinko unikátní pohled do zákulisí této legendární neziskové telefonické služby.

Stručné představení finalistů (podle abecedy):

Miloš Červinka (Infas)

Od roku 1987 pracoval jako samostatný programátor, o pět let později založil vlastní firmu a stal se „sám sobě ředitelem". Infas (nejdříve s.r.o., později a.s.) se stal jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů directmarketingových služeb na trhu. Má certifikáty kvality i bezpečnostní certifikát NBÚ. Firma pod vedením Miloše Červinky jde ruku v ruce se světovými trendy. V květnu 2007 například spustila server 24print pro zpracování barevných digitálních zakázek.

Aleš Hýbner (Teleperformace Česká republika a Slovensko)

Ještě během studia nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v České republice a v Německu. Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku (ředitel společnosti). Firma se v roce 2004 stala součástí holdingu Teleperformance, světové a evropské jedničky v oboru call center.

Josef Kadlec (Česká pošta)

Od roku 1987 pracuje u České pošty (a jejích předchůdců). Byl vedoucím výpočetního střediska, později ředitelem provozně technologické jednotky VTJČ. Stál u zrodu Postservisů (České Budějovice 1995, Brno 2002, Ústí nad Labem 2004), které jsou součástí státního podniku Česká pošta a nabízejí službu „hybridní pošty", tedy převodu elektronicky podaných dokumentů na papír a následné odeslání. Z dalších projektů je možné jmenovat např. Pohlednice online, Dopis online a další. Dnes je Josef Kadlec ředitelem odboru Hybridní pošty.

Zbyněk Rehart (Česká mailingová společnost)

Spoluzakladatel a dlouholetý ředitel společnosti. Díky jeho profesionalitě a preciznosti udržuje firma rovnoměrný ekonomický růst po dobu celé své existence. Je jedním ze špičkových odborníků v oblasti přímého marketingu, IT technologií a databázového managementu. Staral se o celkové vedení firmy, veškeré inovace a technologický rozvoj všech tří divizí společnosti. Dnes je minoritním vlastníkem a poradcem firmy.

Aleš Zavoral (Alza.cz)

Zakladatel dnes pravděpodobně největší internetové obchodní společnosti s obratem přes pět miliard korun. Začal podnikat s živnostenským listem v devadesátých letech. Již v roce 2000 založil elektronický obchod propojený s webovými stránkami. V roce 2004 vznikla akciová společnost Alzasoft, později při rebrandingu přejmenovaná na Alza.cz. Firma kromě internetového prodeje rozvíjí i síť vlastních kamenných prodejen. Současným vlastníkem je kyperská investiční společnost, v níž má Aleš Zavoral podíl.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Multichannel (zpravidla v měsíci říjnu),E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & Promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3