INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo-full-newAsociace direct marketingu a zásilkového obchodu oficiálně začlenila do svého názvu elektronické obchodování. Zásilková branže postupně na tento moderní způsob prodeje přechází, protože „internetový" obchod je logickým pokračováním obchodu prostřednictvím papírových katalogů. Původně zásilkoví obchodníci dnes generují značnou část svých tržeb na internetu a patří mezi přední české e-shopy. Také ADMAZ se ve svých vzdělávacích aktivitách obchodu na internetu věnuje již řadu let. Od příštího roku tak digitální obchodní prostor nově zazní i přímo v názvu asociace.

Po 15 letech činnosti asociace nově ponese název Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Zažitá zkratka se tak změní jen v jediném písmenu. Namísto ADMAZ bude nově asociace používat zkratku ADMEZ.

„Rozhodli jsme se dát do souladu formu s obsahem. Asociace sama se aktivitám ohledně e-commerce věnuje již mnoho let a především naši vlastní členové se s příchodem internetu změnili a online obchodní prostor velmi aktivně využívají," řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. „V podstatě dnes již nelze na zásilkové firmy hledět s původní představou obchodníků s tlustým papírovým katalogem. Jsou to multikanáloví obchodníci, kteří používají papírový katalog například jako cestu k zákazníkovi a předpokládají, že celou nabídku si prohlédne na internetu," dodal.

Již pátým rokem ADMAZ pořádá úspěšnou konferenci E-commerce Forum, která je hlavním oborovým setkáním obchodníků na internetu a jednou z nejprestižnějších a největších akcí v oblasti e-commerce v Česku. Konference je zaměřena na reálný přínos pro účastníky, přednášejí zde lidé se skutečnými zkušenostmi z praxe a reální provozovatelé e-shopů, a právě proto je tak úspěšná.

E-shop club - platforma ADMAZ pro online obchody

V letošním roce k „elektronickým" vzdělávacím aktivitám ADMAZu přibyl E-shop club. Byznysově-společenská platforma pro setkávání nabízí internetovým obchodníkům možnost získávat zkušenosti od větších a zkušenějších. Účastníky jsou jak řádní členové asociace, kteří mají dlouholeté zkušenosti s logistikou, obsluhou zákazníků na dálku, komunikací s klienty i případnými reklamacemi zboží, tak nově příchozí e-shopy, které se chtějí vzdělávat a vyměňovat si zkušenosti.

Podle mezinárodních výzkumů je přitom Česká republika e-shopovou velmocí Evropy. V porovnání s ostatními evropskými státy má výrazně vyšší množství internetových obchodů na počet obyvatel než ostatní země. Výzkumy jich uvádějí přes 30 tisíc a stále vznikají nové. Na druhé straně se povědomí veřejnosti o fungování elektronického nakupování často zaměřuje pouze na poplašné zprávy v médiích o podvodných obchodnících nebo nedostatcích obchodů objevených Českou obchodní inspekcí. Cílem sdružení platformy E-shop club při ADMAZu je pomáhat obchodům v jejich růstu a rozvoji, kultivovat online nákupní prostředí a pozitivně působit na veřejnost, aby získala v internetové nakupování větší důvěru. Setkání obchodníků se konají od září letošního roku pravidelně a věnují se mnohým aktuálním tématům důležitým pro provozování e-shopu.

Cílem všech aktivit ADMAZu je kultivace obchodního prostředí v oblasti prodeje na dálku, tedy v původně zásilkovém a dnes převážně internetovém obchodu, ale také například teleshoppingu apod. „Všude tam, kde obchodník nejedná se zákazníkem napřímo, ale na dálku, platí v podstatě stejná pravidla a hrozí obdobná rizika," připomněl Hájek.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a prodeji na dálku. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí E-commerce Forum (zpravidla v měsíci květnu), Multichannel (říjen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo a každoročně vyhlašuje Osobnost direct marketingu. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

Kontakt: Marcela Fialková, mediální zastoupení ADMAZ, tel: 724 090 754, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3