INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Hospodářská komora České republiky vítá, že vláda ČR schválila Návrhy na opatření k posílení konkurenceschopnosti a rozvoje podnikání v České republice z pohledu právních předpisů na ochranu životního prostředí. Materiál je podkladem pro realizaci projektu, který je znám jako tzv. Ekoaudit.

Hospodářská komora České republiky provádění Ekoauditu podporuje a jeho schválení vládou vítá, neboť jejím posláním je vytvářet příznivé prostředí pro podnikání a v rámci toho také odbourávání nadbytečného administrativního a finančního zatížení či neúčelných omezení podnikatelské sféry.

Hospodářská komora České republiky rovněž vítá, že konkrétní opatření byla projednávána v rámci setkání zástupců nejen Ministerstva životního prostředí a Ministerstva průmyslu a obchodu, ale mimo jiné i podnikatelské sféry. „Vážíme si práce Ministerstva životního prostředí a Ministerstva průmyslu a obchodu při posuzování námětů na odstranění některých nadbytečných či nepřiměřeně zatěžujících povinností podnikatelů vyplývajících z předpisů na ochranu životního prostředí. Zejména je nutné vyzdvihnout přijetí závěrů ohledně právní úpravy integrovaného registru znečišťování životního prostředí, potřeby zavedení jednoznačné definice pojmu „odpadní oleje" v zákoně o odpadech nebo odstranění duplicity evidence a ohlašování odpadů v tomtéž zákoně," řekl prezident Hospodářské komory České republiky Petr Kužel.

V neposlední řadě HK ČR oceňuje důležitý závazek vlády zabývat se potřebou aktualizace ukazatelů a hodnot přípustného znečištění povrchových a odpadních vod. Po těchto a dalších změnách podnikatelská veřejnost volá již dlouhodobě.

„Výsledky jednání vlády lze považovat za prozatimní vítězství ve snaze o odstraňování neodůvodněných úskalí podnikání v České republice. Podnikatelská veřejnost v čele s Hospodářskou komorou České republiky však věří, že tato iniciativa bude v příštích letech nadále pokračovat, a to, pokud to bude možné, i ve větším rozsahu," sdělil závěrem prezident Kužel.


Hospodářská komora České republiky zastupuje podnikatelskou veřejnost na základě zákona č. 301/1992 Sb. o Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR. Hlavním posláním Hospodářské komory ČR je vytvářet příležitosti pro podnikání, prosazovat a podporovat opatření, která přispívají k rozvoji podnikání v ČR a tím i k celkové ekonomické stabilitě státu. Hospodářská komora České republiky je povinným připomínkovým místem podnikatelské legislativy a chrání zájmy svých členů sdružujících se prostřednictvím sítě regionálních komor a začleněných živnostenských společenstev. HK ČR sdružuje téměř 14 000 členů (fyzických i právnických osob podnikajících v ČR) organizovaných v 65 regionálních komorách a 83 oborových asociacích HK ČR. Více na www.komora.cz

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3