Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS, Radim Jančura – držitel Velkého modrého delfína
V podvečer 23. května 2013 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel zkušený a vtipný moderátor Karel Voříšek a hudební vystoupení talentované mladé kytaristky Lucie Šťavíkové a šansoniérky Zlatky Bartoškové i kapely Bridge Band zpříjemnilo večer všem zúčastněným.
Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v novém působivém designu z díly uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.
Výsledky soutěže
Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:
Velký delfín – hlavní cena soutěže:
Ing. Radim Jančura – Student Agency, s.r.o.
za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka
Mimořádná cena hodnotitelské komise – Zlatý delfín:
Zdeněk Sobota – M.I.P. Group, a.s.
za dlouhodobou komplexní realizaci projektů podporujících rozvoj výstavnictví
Mimořádná cena hodnotitelské komise – Modrý delfín:
Ing. Miloslav Cváček, Ph.D. – ISMM Project & Training, s.r.o.
za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji firmy
Mimořádné ocenění prezidia ČMS – Růžový delfín:
Mgr. Jana Drexlerová – Mamma Help Centrum
za významný podíl na realizaci úspěšného projektu Zelený pruh (mamografické screeningové centrum)
Mladý delfín poprvé
Ve čtvrtek 23.5.2013 v podvečerních hodinách byly na Novotného lávce v Praze 1 uděleny ceny v soutěž Marketér roku 2012. Součástí této soutěže byla i nově zařazená kategorie pro vysokoškolské studenty nazvaná Mladý delfín. Mladí nadějní studenti marketingu měli možnost na téma Město, ve kterém studuji, realizovat svou představu o dané lokalitě a jejím budoucím rozvoji.
Zásadní podíl na realizaci této části soutěže má Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, především pedagogové z Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací. Cenu ze soupeření o mladého delfína si odnesli studenti Žaneta Konečná a Ivan Nevřela. Jistě i takováto podpora bude dalším povzbuzením v jejich záslužných aktivitách při přípravě na životní dráhu.
Malí delfíni:
Jiří Berger – Olma, a.s. Olomouc
za úspěšnou marketingovou strategii uvedení nových produktů na trh
Ing. Ján Chorvát – vydavatelství Czech Business Media
za významný příspěvek k rozvoji a popularizaci marketingových informací
Miloslava Nováková, MSc., MBA – Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
za systémové uplatňování marketingových principů v oblasti řízení státní správy
Ing. Pavel Pastorek – Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo
za úspěšné budování konkurenční schopnosti firmy důsledným uplatněním marketingu
Jakub Petřina – Air Bank
za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti bankovnictví
PhDr. Miluše Viklická – Divadlo Viola
za efektivní a netradiční využití marketingu v oblasti kultury
Ing. Libor Witassek, MBA – DC VISION, s.r.o.
za inovativní přístupy v oblasti marketingového poradenství
Mimořádné ocenění prezidia ČMS – plaketa:
POPAI – NÁRODNÍ KANCELÁŘ POPAI CENTRAL EUROPE o.s.
za rozvoj profesní asociace a budování značky POPAI
Diplom za nominaci:
Mgr. Remigiusz Górski – DM BOŚ, s.a.
Stanislav Husník – Styl, družstvo pro chemickou výrobu
Mgr. Zdenka Chocholoušová – Lagardere Active ČR, a.s.
Ing. Miloslav Šorejs – Granát, družstvo umělecké výroby Turnov
Ing. Jan Vaněček – Zdravotní pojišťovna MV ČR