INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 02Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS, Radim Jančura – držitel Velkého modrého delfína

V podvečer 23. května 2013 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel zkušený a vtipný moderátor Karel Voříšek a hudební vystoupení talentované mladé kytaristky Lucie Šťavíkové a šansoniérky Zlatky Bartoškové i kapely Bridge Band zpříjemnilo večer všem zúčastněným.

Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v novém působivém designu z díly uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký delfín – hlavní cena soutěže:

Ing. Radim Jančura – Student Agency, s.r.o.

za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka

Mimořádná cena hodnotitelské komise – Zlatý delfín:

Zdeněk Sobota – M.I.P. Group, a.s. 

za dlouhodobou komplexní realizaci projektů podporujících rozvoj výstavnictví

 

Mimořádná cena hodnotitelské komise – Modrý delfín:

Ing. Miloslav Cváček, Ph.D. – ISMM Project & Training, s.r.o.
za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji firmy

 

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – Růžový delfín:

Mgr. Jana Drexlerová – Mamma Help Centrum

za významný podíl na realizaci úspěšného projektu Zelený pruh (mamografické screeningové centrum)

 

Mladý delfín poprvé

Ve čtvrtek 23.5.2013 v podvečerních hodinách byly na Novotného lávce v Praze 1 uděleny ceny v soutěž Marketér roku 2012. Součástí této soutěže byla i nově zařazená kategorie pro vysokoškolské studenty nazvaná Mladý delfín. Mladí nadějní studenti marketingu měli možnost na téma Město, ve kterém studuji, realizovat svou představu o dané lokalitě a jejím budoucím rozvoji.
Zásadní podíl na realizaci této části soutěže má Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, především pedagogové z Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací. Cenu ze soupeření o mladého delfína si odnesli studenti Žaneta Konečná a Ivan Nevřela. Jistě i takováto podpora bude dalším povzbuzením v jejich záslužných aktivitách při přípravě na životní dráhu.

 

Malí delfíni:

Jiří Berger – Olma, a.s. Olomouc 

za úspěšnou marketingovou strategii uvedení nových produktů na trh

 

Ing. Ján Chorvát  – vydavatelství Czech Business Media 

za významný příspěvek k rozvoji a popularizaci marketingových informací

 

Miloslava Nováková, MSc., MBA  – Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

za systémové uplatňování marketingových principů v oblasti řízení státní správy

 

Ing. Pavel Pastorek – Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo 

za úspěšné budování konkurenční schopnosti firmy důsledným uplatněním marketingu

 

Jakub Petřina – Air Bank

za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti bankovnictví

 

PhDr. Miluše Viklická – Divadlo Viola

za efektivní a netradiční využití marketingu v oblasti kultury

 

Ing. Libor Witassek, MBA  –  DC VISION, s.r.o.

za inovativní přístupy v oblasti marketingového poradenství

 

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – plaketa:

 

POPAI – NÁRODNÍ KANCELÁŘ POPAI CENTRAL EUROPE o.s.

za rozvoj profesní asociace a budování značky POPAI

 

Diplom za nominaci:

 

Mgr. Remigiusz Górski  – DM BOŚ, s.a.

Stanislav Husník – Styl, družstvo pro chemickou výrobu

Mgr. Zdenka Chocholoušová – Lagardere Active ČR, a.s.

Ing. Miloslav Šorejs – Granát, družstvo umělecké výroby Turnov

Ing. Jan Vaněček – Zdravotní pojišťovna MV ČR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3