INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pro odevzdání projektů do soutěže KOMA MODULAR zbývá necelý týden. Do 15. května se mohou hlásit se svými projekty studenti vysokých škol architektonického a stavebního zaměření a absolventi do tří let od ukončení školy.

Letošní ročník soutěže, která se tradičně zabývá fenoménem modulární architektury, nese ve svém tématickém zadání myšlenku využití ve veřejném prostoru a realizaci dostupné formy bydlení. Na pozemku bývalého průmyslového areálu firmy Kras v Brně mají soutěžící za úkol vytvořit své návrhy sociálního bydlení, které bude zároveň vytvářet příjemné a lidské prostředí pro život obyčejných lidí.

Modulární prefabrikovaná architektura navazuje svou myšlenkou multiplikace a sériové výroby na kladné vlastnosti prefabrikované betonové bytové stavby minulých let. Je otázkou pro dnešní mladé architekty, jak se s touto formou výstavby dokáží vypořádat takovým způsobem, aby se neopakoval neúspěch panelákových sídlišť. Hlavním cílem je tedy vytvoření levného ale zároveň příjemného obytného prostředí, které bude přátelské a otevřené mezilidským vztahům.

Předání a výše cen pro vítězné projekty

Tři nejlepší projekty budou podle pořadí úspěšnosti oceněny peněžními cenami v pořadí 30, 20 a 10 tisíc korun. Ceremoniál slavnostního předánítěchto cen proběhne na světové výstavě EXPO 2015 v Miláně, kde společnost KOMA MODULAR letos realizuje stavbu Českého výstavního pavilonu. Vítězům soutěže bude zajištěna doprava i ubytování v Miláně.

KOMA MODULAR – je česká firma z Vizovic s dlouholetou tradicí, která je výrobcem obytných modulů. Má za sebou již dlouhou řadu úspěšných projektů u nás i v zahraničí a snaží se v českém prostředí podporovat a popularizovat myšlenku modulární architektury. Pořádá pravidelné architektonické soutěže, konference a jiné akce, které mají za cíl nejen propagaci tohoto druhu výstavby, ale především přispět ke zvýšení kvality a úrovně naší současné moderní architektury.

Podrobnější informace o soutěži najdete na stránkách www.modularch.cz/soutez

Záštity, partneři:

Generální partner festivalu:
KOMA MODULAR

Partneři festivalu:
Moravská galerie v Brně, katedra architektury Fakutly stavební VUT, Veletrhy Brno, Copy General

Záštity:
Brno (záštita starosty města Brna), Česká komora architektů

Stříbrný partner EXPO:
Oknotherm

Bronzoví partneři EXPO:
CETRIS, ISOPAN, HÖRMANN, Sapeli, Fermacell

Mediální partneři:
EARCH, Czech design, ERA 21, IBF, Czech architects, archiweb, ASB-portál.cz, Časopis HOME

Pro další informace se můžete obrátit na:

Kristýna Šilhánová
ARCH FOR PEOPLE
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
(+420) 602 340 665

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3