INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hospodářská komora České republiky organizuje doprovodnou podnikatelskou misi předsedy vlády Bohuslava Sobotky a vybraných ministrů do Srbska. Cesta se uskuteční ve dnech 1.--2. září 2015 v rámci oficiální návštěvy Srbské republiky. „Primárně je mise určena pro firmy, které v Srbsku mají rozjednané projekty a ucházejí se o realizaci státních a veřejných zakázek,“ uvedl Bořivoj Minář, viceprezident HK ČK. Firmy, které se chtějí účastnit podnikatelské mise, mají poslední šanci se přihlásit do 10. srpna 2015.

 Mise K ČR do Srbska jsou historicky velmi úspěšné. Účastní se jich zástupci nejvýznamějších českých firem v oblasti dopravní infrastruktury, energetiky, strojírenství či životního prostředí. Jedná se již o čtvrtou misi do Srbska, kterou HK ČR za poslední rok a půl organizovala. Přičemž poslední proběhla v březnu tohoto roku. „Zářijová podnikatelská mise do Srbska navazuje na předchozí výpravy, které zaznamenaly vždy velký úspěch. To potvrzují pohlubující se vztahy mezi firmami obou zemí. Jsem rád, že čeští podnikatelé mají další možnost vzájemnou spolupráci upevnit či rozšířit,“ uvedl Minář.

 Hlavním cílem doprovodné podnikatelské mise je rozvoj ekonomických vztahů mezi českými a srbskými exportéry, importéry a investory a upevnění již stávávajících obchodních vazeb. „Přestože je Srbsko malou zemí, těší se velkému zájmu českých podnikatelů. Země si jsou kulturně i jazykově blízké a mají mezi sebou dobré obchodní vztahy,“ zmínil Minář.

V Srbsku se u kulatého stolu uskuteční pracovní setkání firem s premiérem a s představiteli Velvyslanectví České republiky v Srbsku.

Více informací o misi včetně možnosti registrace naleznete v odkazu: http://www.komora.cz/aktualni-zpravodajstvi/kalendar-akci/aid_3770/doprovodna-podnikatelska-mise-predsedy-vlady-cr-a-vybranych-ministru-do-srbska.aspx

(tz)

 

 

Hospodářská komora České republiky zastupuje podnikatelskou veřejnost na základě zákona č. 301/1992 Sb. o Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR. Hlavním posláním Hospodářské komory ČR je vytvářet příležitosti pro podnikání, prosazovat a podporovat opatření, která přispívají k rozvoji podnikání v ČR a tím i k celkové ekonomické stabilitě státu. Hospodářská komora České republiky je povinným připomínkovým místem podnikatelské legislativy a chrání zájmy svých členů sdružujících se prostřednictvím sítě regionálních komor a začleněných živnostenských společenstev.  HK ČR sdružuje téměř 14 000 členů (fyzických i právnických osob podnikajících v ČR) organizovaných v 61 regionálních komorách a 86 oborových asociacích HK ČR. Více na www.komora.cz

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3