INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Meopta USA společně s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) zahajují další ročník programu podpory expanze českých firem na americký trh. První kolo projektu MeoHub, v rámci kterého se vytvořilo zázemí pro prvních pět českých podniků v Americe, vzbudilo obrovský zájem dalších firem ucházejících se o vstupenku na nejvyspělejší trh světa. Již 17. listopadu 2015 proto spouštíme přihlašování do nového ročníku.

V nově zrekonstruovaných kancelářích společnosti Meopta USA ve státě New York proběhlo 25.9.2015, za účasti místopředsedy vlády ČR Pavla Bělobrádka, slavnostní přestřižení pásky prvního amerického centra pro české podnikatele – MeoHubu. Od této doby uběhlo několik týdnů a manažeři podniků v MeoHubu mezitím zahájili průzkum trhu, přiravili marketingové materiály a podnikli první kroky na americkém trhu. Absolvovali obchodní jednání, první výstavy a veletrhy, doručili vzorky produktů a společně s týmem MeoHub úspěšně překonali první překážky. Čtyři malé a střední firmy (Bushman, Holík Int., Betacontrol a Prowork) doplňuje v těchto dnech potravinářský gigant – společnost Hamé.

Karel Havlíček, předseda AMSP ČR, k tomu dodává:: „MeoHub se stal obrovským hitem tuzemských exportérů. Bez koruny dotace jsme společně s investory, americkou rodinou Rausnittzů, dokázali nejen vybudovat moderní zázemí pro naše podnikatele, ale podařilo se vytvořit koncepční právní, marketingovou i logistickou podporu jejich byznysu v Americe. To vše během neuvěřitelně krátké doby jednoho roku. Na nic tedy nečekáme a rozjíždíme druhou náborovou vlnu.“

17. listopad 2015 se stává trochu symbolicky zahajujícím datem pro druhé kolo přihlašování do projektu MeoHub USA.  Přihlašování se uzavírá 19. ledna 2016. Po přihlášení, které je online na webu http://www.meohub.com/join-in/, dojde k vyhodnocení a následné společné prezentaci vybraných firem.  Z této pak vzejdou kandidáti do finálového kola.

Společnosti, které chtějí v dalším ročníku uspět, musí vedle konkurenceschopného produktu naplnit ještě několik dalších předpokladů:

Management, který je zkušený a odolný a plynule hovoří anglicky.

Expanzní zkušenost se zahraničním trhem, schopnost obchodování v cizí měně.

Odhodlání uspět a investovat čas, peníze i lidské zdroje do rozvoje nového složitého trhu.

Hodnota firmy musí být měřitelná v číslech s viditelným potenciálem rozvoje.

Udržitelnost, zastoupenou výzkumem a vývojem, díky kterému lze produkty adaptovat novému trhu.

Business plán, který je založen na kvalitním průzkumu trhu.

Co MeoHub nabízí?

MeoHub je projekt podporující vybrané české firmy ve vstupu na trh v USA, který jim nabízí zázemí na americkém trhu dlouhodobě fungující společnosti Meopta USA se sídlem ve státě New York. Díky této zkušenosti umí prakticky a rychle pomoci s prevencí nebo řešením většiny problémů, se kterými se firmy při expanzi setkají. V pozadí projektu MeoHub USA je česko-americká nadnárodní společnost Meopta - Optika, s.r.o., která má sesterskou firmu Meopta USA se sídlem v New Yorku, v jejíž budově byly za tímto účelem vytvořeny nové moderní kanceláře pro exportní zastoupení partnerských firem projektu MeoHub. V současné době zahajujeme projekt modernizace skladových prostor a zázemí. Od samého začátku stojí u projektu Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky, která garantuje českým firmám nejen serióznost celého projektu, ale pomáhá jim i v přípravě jejich budoucí expanze v Americe. 

Co služby MeoHub stojí?

Hlavní motivací MeoHub USA je úspěch firem na americkém trhu. MeoHub se stává minoritním spoluvlastníkem nově založené firmy a s partnerskými firmami pracuje na bázi tzv. success fee z reálného obchodu na novém trhu. To motivuje nejen partnerskou firmu, ale i tým MeoHub USA expanzi maximálně podporovat a navíc vybírat ke spolupráci firmy s vysokým potenciálem.

Partnerské firmy projektu MeoHub, které byly vybrány v prvním ročníku projektu MeoHub:

Bushman – česká firma s tradicí od roku 1997, přední český výrobce outdoorového oblečení z přírodních materiálů pro dobrodruhy a cestovatele.

Beta Control – česká firma zaměřená na vývoj elektronických řídicích systémů s praxí bezmála 20 let. Skvělých výsledků dosahuje společnost v oblasti komplexního zabezpečení domů, výtahových systémů a softwarových řešení pro čerpací stanice.

Holík International – česká firma s tradicí výroby rukavic od roku 1993, která propojuje řemeslnou dokonalost s moderními technologiemi, což jí umožňuje vytvářet nejen klasické fashion linie, ale také technologicky a materiálově specifické rukavice pro hasiče, armádu a střelecké rukavice.

Prowork – český výrobce unikátní ergonomických židlí THERAPIA, které díky své konstrukci podporují aktivní sezení a jsou tak ideální pro kancelářskou práci.

Hamé - je přední českou potravinářskou firmou zabývající se výrobou trvanlivých i chlazených potravin (Otma, Veselá pastýřka, Hamánek, Znojmia)

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3