INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hospodářská komora České republiky zve na debatu s názvem „Strategie pro jednotný trh zboží a služeb“, která se uskuteční 24. listopadu 2015od 15:00hod do 17:00hod v Evropském domě (Jungmannova 24, Praha 1).

 

Cílem debaty je představit novou strategii Evropské komise pro jednotný trh zboží a služeb a její jednotlivé iniciativy. Následně se bude diskutovat o překážkách na jednotném trhu, zejména v oblasti služeb a o možnosti zlepšení fungování jednotného trhu zapojením národních autorit.  

 

Diskuze se bude odvíjet od těchto otázek: Pomůže strategie překonat překážky na vnitřním trhu? Co by měly obnášet záměry Komise v oblasti insolvencí, duševního vlastnictví, zavedení jednotného evropského patentu, zjednodušení právního předpisu pro DPH či návrh na snížení nákladů na registraci společnosti? Co brání přeshraničnímu poskytování služeb? Jak zajistit jednodušší investování na jednotném trhu? Jak se mohou národní autority zapojit do lepšího prosazování zásad vnitřního trhu?

 

Diskusi zahájí Jan Michal, vedoucí Zastoupení Evropské komise v ČR. Poté své prezentace přednesou následující řečníci:

 

·         Eike Klapper, ekonomický analytik, Generální ředitelství pro vnitřní trh, průmysl, podnikání a malé a střední podniky, Evropská komise (tlumočení CS/EN bude zajištěno)

 

·         Jan Havlík, ředitel odboru evropských záležitostí a vnitřního trhu, Ministerstvo průmyslu a obchodu

 

·         Vladimíra Drbalová, členka Evropského hospodářského a sociálního výboru a zástupkyně ředitele pro EU Svaz průmyslu a dopravy ČR

 

Akci pořádá Zastoupení Evropské komise v České republice a Informační kancelář Evropského parlamentu v ČR ve spolupráci s Hospodářskou komorou České republiky a CEBRE – Českou podnikatelskou reprezentací při EU.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3