INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ačtoAsociace českého tradičního obchodu (AČTO) nově ocenila dvacet pět českých nezávislých prodejen originální značkou kvality TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO. Obchodníkům byla značka udělena v rámci již 19. kongresu pro tradiční trh Samoška v pražském TOP Hotelu.

Hodnocení každé certifikované prodejny vychází z pevně stanovených hodnotících kritérií. Prodejna musí splnit výchozí požadavky na podíl českého sortimentu v nabídce, sídlo i český kapitál či bezdlužnost a dále projít odborným kontrolingem, při němž se posuzuje pět kategorií; exteriér, interiér, personál, podpora prodeje a sortiment. Projekt certifikace spustila Asociace českého tradičního obchodu na konci listopadu loňského roku. Od té doby certifikát kvality získalo již 32 českých prodejen z pěti maloobchodních sítí BRNĚNKA, CBA, COOP, ENAPO a PRAMEN CZ. Několik desítek dalších prodejen již podalo přihlášku.

„Velmi si vážím českých obchodníků, bez nadsázky jsou to hrdinové dnešní doby. V nadmíru tvrdém konkurenčním prostředí, bez zahraničního kapitálu a týmů nejrůznějších specialistů dokázali bojovat, obstát a pouze díky vlastní píli, umu a obětavosti vybudovat kvalitní prodejny. Za to jim patří obdiv a poděkování,“ řekl Ing. Miloš Škrdlík, místopředseda AČTO, na adresu oceněných obchodníků během slavnostního udílení značky.

Certifikační proces obchodníkům poskytne nezávislý audit a zprávu o stavu jejich prodejny a návrhy na zlepšení. Značka a certifikát pak obchodníkům nabízí konkurenční výhodu oproti ostatním obchodníkům, zákazníky motivuje a dává jim informaci o tom, který obchod jim zaručuje kvalitu služeb i zboží. Oficiální udílení certifikátu se značkou TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO probíhá v rámci hlavního programu kongresu SAMOŠKA, vždy v lednu příslušného roku v Olomouci a v červnu v Praze.

Asociace českého tradičního obchodu je historicky první a největší konsolidovaný subjekt, který sdružuje české maloobchodníky z oblasti malého a středního podnikání. V současnosti má AČTO 19 členů z řad českých maloobchodních sítí i českých výrobců potravin. Reprezentuje na 7 000 prodejen s 30 000 zaměstnanci, čímž představuje cca 25% podíl na trhu s potravinami. Hlavním posláním AČTO je hájit zájmy svých členů před trvale nepříznivým působením nekalé konkurence, obchodních řetězců i ostatních institucí, ohrožujících další existenci českých obchodů, z velké části zajišťujících obchodní obslužnost venkova. Navíc si zakladatelé dali do vínku hájit vše české a to znamená i podporovat výrobu a prodej českých potravin u nás.Projekt certifikace, spojený s udílením značky TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO, spustilo AČTO na konci listopadu 2016 za podpory ministra zemědělství a prezidenta Potravinářské komory.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3