INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ačtoAsociace českého tradičního obchodu (AČTO) nově ocenila dvacet pět českých nezávislých prodejen originální značkou kvality TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO. Obchodníkům byla značka udělena v rámci již 19. kongresu pro tradiční trh Samoška v pražském TOP Hotelu.

Hodnocení každé certifikované prodejny vychází z pevně stanovených hodnotících kritérií. Prodejna musí splnit výchozí požadavky na podíl českého sortimentu v nabídce, sídlo i český kapitál či bezdlužnost a dále projít odborným kontrolingem, při němž se posuzuje pět kategorií; exteriér, interiér, personál, podpora prodeje a sortiment. Projekt certifikace spustila Asociace českého tradičního obchodu na konci listopadu loňského roku. Od té doby certifikát kvality získalo již 32 českých prodejen z pěti maloobchodních sítí BRNĚNKA, CBA, COOP, ENAPO a PRAMEN CZ. Několik desítek dalších prodejen již podalo přihlášku.

„Velmi si vážím českých obchodníků, bez nadsázky jsou to hrdinové dnešní doby. V nadmíru tvrdém konkurenčním prostředí, bez zahraničního kapitálu a týmů nejrůznějších specialistů dokázali bojovat, obstát a pouze díky vlastní píli, umu a obětavosti vybudovat kvalitní prodejny. Za to jim patří obdiv a poděkování,“ řekl Ing. Miloš Škrdlík, místopředseda AČTO, na adresu oceněných obchodníků během slavnostního udílení značky.

Certifikační proces obchodníkům poskytne nezávislý audit a zprávu o stavu jejich prodejny a návrhy na zlepšení. Značka a certifikát pak obchodníkům nabízí konkurenční výhodu oproti ostatním obchodníkům, zákazníky motivuje a dává jim informaci o tom, který obchod jim zaručuje kvalitu služeb i zboží. Oficiální udílení certifikátu se značkou TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO probíhá v rámci hlavního programu kongresu SAMOŠKA, vždy v lednu příslušného roku v Olomouci a v červnu v Praze.

Asociace českého tradičního obchodu je historicky první a největší konsolidovaný subjekt, který sdružuje české maloobchodníky z oblasti malého a středního podnikání. V současnosti má AČTO 19 členů z řad českých maloobchodních sítí i českých výrobců potravin. Reprezentuje na 7 000 prodejen s 30 000 zaměstnanci, čímž představuje cca 25% podíl na trhu s potravinami. Hlavním posláním AČTO je hájit zájmy svých členů před trvale nepříznivým působením nekalé konkurence, obchodních řetězců i ostatních institucí, ohrožujících další existenci českých obchodů, z velké části zajišťujících obchodní obslužnost venkova. Navíc si zakladatelé dali do vínku hájit vše české a to znamená i podporovat výrobu a prodej českých potravin u nás.Projekt certifikace, spojený s udílením značky TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO, spustilo AČTO na konci listopadu 2016 za podpory ministra zemědělství a prezidenta Potravinářské komory.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3