INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Podpora českého tradičního maloobchodu, regionálních producentů i výrobců potravin a systematické řešení problémů českého trhu, to vše jsou společné priority Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) a společnosti Karlovarské minerální vody.

Logickým vyústěním několikaleté spolupráce tak je uzavření strategického partnerství.

Výrobce české minerální vody Mattoni, Magnesia a Aquila je členem AČTO od jejího založení.
„Osobně sleduji její aktivity velmi pečlivě. Jsem rád, že existuje subjekt, který se věnuje podpoře tradičního obchodu a českých firem,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Karlovarských minerálních vod. „I Mattoni je česká firma s více než 140 letou historií a tradicí, proto je pro nás přirozené spojit síly s Asociací českého tradičního obchodu a s osobním nasazením mého přítele Zdeňka Juračky. Jsem si jist, že společně dokážeme podpořit kvalitu lokálních potravin, které si zaslouží, aby byly první volbou českého spotřebitele,“ přiblížil dále důvody sblížení generální ředitel Pasquale.

„Když jsem se jako šéf největší české nákupní centrály před zhruba dvaceti lety prvně potkal s vedením firmy Mattoni, představil mi již tehdy Antonio Pasquale svého nástupce, mladého, ambiciózního, ale velmi kultivovaného Alessandra. Dodnes vzpomínám a vážím si práce a vystupování obou pánů, v té době zejména pana Pasquale staršího,“ vzpomíná Zdeněk Juračka, předseda Asociace českého tradičního obchodu.

Někdejší generální ředitel Antonio Pasquale již v 90. letech dokázal spojit budování významné české firmy s tenkrát mezi vrcholovými manažery nebývalými aktivitami. Když před šesti lety veřejně nabádal na otevřeném fóru Italsko-české obchodní komory předsedu české vlády, aby se více zajímal o budoucnost českého trhu, projevila se jeho hluboká znalost a předvídavost. Již tehdy totiž bezbřehá liberalizace silně potlačovala české prvovýrobce a obchodníky ve prospěch živelně expandujících zahraničních obchodních řetězců. „Jsem rád, že přítel Alessandro jde v otcových stopách a daří se mu výzvy úspěšně zvládat a navíc dále expandovat nejen na českém, ale i zahraničním trhu. Přeji do budoucna firmě Mattoni nejen další ekonomické úspěchy v tomto napjatém tržním prostředí, ale i pokračování v úspěšné spolupráci s AČTO, na jehož založení a budoucnosti má významný podíl,“ dodává předseda AČTO Juračka.

Asociace českého tradičního obchodu je historicky první a největší konsolidovaný subjekt, který sdružuje české maloobchodníky z oblasti malého a středního podnikání. V současnosti má AČTO 19 členů z řad českých maloobchodních sítí i českých výrobců potravin. Reprezentuje na 7 000 prodejen s 30 000 zaměstnanci, čímž představuje cca 25% podíl na trhu s potravinami. Hlavním posláním AČTO je hájit zájmy svých členů před trvale nepříznivým působením nekalé konkurence, obchodních řetězců i ostatních institucí, ohrožujících další existenci českých obchodů, z velké části zajišťujících obchodní obslužnost venkova a odbyt regionálních potravin. Navíc si zakladatelé dali do vínku hájit vše české a to znamená i podporovat výrobu a prodej českých potravin u nás. Projekt certifikace, spojený s udílením originální značky TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO, spustilo AČTO na konci listopadu 2016.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3