INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2019 MACC 425 WebLetošní, 27. ročník soutěže MANAŽER ROKU, vstupuje do roku 2020 – roku Kovu, kdy rozhodnutí změní jednání manažerů a podnikatelů na delší dobu. Vyhlašovatelé soutěže z České manažerské asociace slaví také 30 let od svého založení.

Rok 2020 ovlivní naše životy na dalších dvanáct let. Tvrdí to učení Feng Ren Shui, podle něhož je nadcházející období spojeno s energií Kovu a potřebou určité životní inventury a plánů do budoucna. Někteří manažeři a podnikatelé se již rozhodli k vlastní inventuře, do níž promítli své úspěchy, a hlásí se do soutěže MANAŽER ROKU. Její právě probíhající 27. ročník, který vyvrcholí udělením cen v pražském Paláci Žofín 29. dubna 2020, reflektuje ekonomické a společenské změny, nástup digitalizace a moderní trendy v managementu. 

Základních kategorií, do nichž se zájemci mohou přihlásit do konce února 2020, je deset, další, zvláštní, je Inovace pro udržitelný rozvoj. I toto soutěžní kolo je pojato inovativně a nabízí vedle zavedených oborových kategorií i kategorie jako je Manažer digitálního věku či Manažer malých a středních podniků. Organizátoři z České manažerské asociace se již při loňském ročníku rozhodli zavést kategorii Vizionář a Zahraniční manažer.

Účastníci soutěže posun v kategoriích hodnotí pozitivně. Příznivě nahlíží na poskytovaný benchmarking, který pro ty nejlépe umístěné zpracovává tým odborníků Hodnotitelské komise v čele se zkušeným koučem a konzultatem Ing. Petrem Kazíkem, Ph.D. „Oproti nejvyspělejším zemím je u nás benchmarking stále málo používaný nástroj rozvoje manažerů. Proto zakládáme Akademii manažerské excelence, kterou ČMA chce postkynout, a kde sdílí své úspěchy ocenění manažeři,“ řekl.
Za cenný přínos soutěže její účastníci označují možnost porovnat se s nejlepšími manažery v České republice, networking a propagaci. „Vždy mě překvapí, kolik úžasných manažerů tato země má. Jen je problém, že se o nich dostatečně neví. Proto soutěž a její publicita,“ uvedl Petr Kazík.

Soutěž vyhlašuje ČMA, ale při nominacích manažerských a podnikatelských osobností se opírá o rozvětvenou síť partnerských asociací, svazů, komor, soukromých, státních a veřejných institucí.

Mezi partnery patří sesterská Česká podnikatelská rada pro udržitelný rozvoj, Svaz českých a moravských výrobních družstev), Svaz chemického průmyslu), Zemědělský svaz ČR), Svaz podnikatelů ve stavebnictví), Svaz měst a obcí ČR či Rada kvality ČR. S pořadateli aktivně spolupracuje Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky prof. Vladimíra Maříka, Manažera roku 2018. Soutěž má silnou podporu mediálních partnerů.

Informace o soutěži a jejím 27. ročníku jsou k dispozici na www.manazerroku.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3