Další země, ve kterých měli čeští podnikatelé v čele s Hospodářskou komorou České republiky (HK ČR) možnost navázat nové obchodní kontakty, byly Uganda a Ghana. Jednalo se o dvě poslední teritoria, kam v druhé polovině tohoto týdne zamířila doprovodná podnikatelská mise ministra zahraničních věcí ČR Jana Kohouta organizovaná HK ČR. Téměř 30 zástupců českých firem se v jednom týdnu představilo v rámci podnikatelských fór v Jižním Súdánu, Rwandě, Ugandě a Ghaně.
Letošní v pořadí již 11. ročník mezinárodní odborné konference Franchising Forum 2013 – Franchising bez hranic pořádaný Českou asociací franchisingu (ČAF) představil téměř 40 zahraničních franchisových systémů především z Francie, Austrálie a Polska. Původně měla být součástí programu také prezentace konceptů z USA zajímajících se o tuzemský trh, nicméně vzhledem k situaci ve Spojených státech amerických související s omezeným fungováním státních institucí nemohlo obchodní oddělení Velvyslanectví USA v ČR nabídku představit.
Pivovar Samson znovu zabodoval se svými výrobky v soutěži Česká chuťovka. V loňském roce bylo oceněno v kategorii nealkoholických nápojů Samson Pito. Letos získala v kategorii piva cenu světlá desítka, tedy Samson Original Czech Světlé výčepní pivo 10°. Slavnostní vyhlášení a předání cen jubilejního pátého ročníku Česká chuťovka se uskuteční v Rytířském sále Senátu ČR ve čtvrtek 17. října 2013.
V České republice se již popáté slavil „Světový den chleba“, svátek základní lidské potraviny. Na 16. říjen jej vyhlásila světová organizace řemeslných pekáren U.I.B.C. a je každoročně připomínán v řadě zemí světa. U této příležitosti uspořádal Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů v ČR konferenci, jejímž hlavním cílem bylo informovat veřejnost o současném stavu výroby, prodeje a spotřeby chleba v naší zemi, propagovat kvalitní chléb vyrobený z tuzemských surovin, jeho jedinečnost z hlediska výživy, prohloubit spotřebitelskou osvětu a vrátit chlebu úctu a hodnotu, jakou v minulosti měl.
Pokud chceme, aby Česká republika zastavila pokračující pokles konkurenceschopnosti v mezinárodním srovnání a firmy by zde mohly lépe podnikat, je třeba vybrat vysoce profesně zdatné a profesionální kandidáty na místa v Poslanecké sněmovně ČR. Nutná je změna fungování státu a jeho institucí tak, aby pracoval efektivněji a byl levnější. A je také potřebné, aby politici bez ohledu na ideologii a politickou příslušnost pomohli firemní sféře nastavit příznivější podmínky podnikání. Takové je hlavní poselství byznysu před blížícími se všeobecnými volbami, které zaznělo na Sněmu Svazu průmyslu a dopravy ČR, který proběhl pod mottem „Politici přicházejí a odcházejí, my zůstáváme“. Sněm za přítomností více jak čtyř set podnikatelů, předsedy vlády Jiřího Rusnoka, čtyř jeho ministrů a šesti náměstků ministrů a dalších hostů otevřel dnes v Rotundě Výstavistě Brno 55. výroční Mezinárodní strojírenský veletrh.
Hospodářská komora České republiky (HK ČR) organizuje ve dnech 13. - 18. října 2013 doprovodnou podnikatelskou misi ministra zahraničních věcí ČR Jana Kohouta do zemí subsaharské Afriky. Téměř 30 zástupců českých podniků se v uplynulých dnech představilo v rámci podnikatelských setkání v Jižním Súdánu a Rwandě.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...