„Prolistoval jsem si v knihovně pár čísel Prosperity. Klobouk dolů, a hezky nízko, jak říkával František Xaver Šalda, když někoho obdivoval.“ Vážení a milí čtenáři, naši příznivci, spolupracovníci, partneři, inzerenti, na úvod jsem si dovolila ocitovat jednu nedávnou pochvalu, kterou náš měsíčník dostal od osobnosti nad jiné, jež má média, literaturu, poezii i pravdomluvný jazyk český v malíčku.
Ve dnech 15. a 16. května se na zámku v Děčíně uskutečnil 48. ročník nejstarší a nejvýznamnější floristické soutěže v České republice, Mistrovství floristů ČR - Děčínská kotva 2019, jako součást městských slavností v Děčíně, s výstavou pro veřejnost od 17. do 19. května 2019.
Již 22. ročník soutěže Exportní cena DHL pod záštitou agentury CzechTrade, která vyzdvihuje úspěšné české vývozce, startuje. Nově vyhlásí vítěze v kategorii Exportér E-commerce. Tradičně si pak vítězové převezmou ceny v kategoriích Malá společnost, Středně velká společnost, Exportér teritoria a ceny CzechTrade – Nejúspěšnější klient a Exportní příběh roku.
V podvečer 23. května 2019 se již tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 14. ročníku Marketér roku 2018. V duchu dobrých tradic večerem provázel jako vždy vynikající moderátor Karel Voříšek a večer všem zúčastněným zpříjemnil SWING KVARTET Ivana Smažíka.
Již 6. června zahájí velvyslanectví ČR v Hanoji přijímání žádostí emailem k vydávání zaměstnaneckých karet Vietnamcům pro získání povolení dlouhodobého pracovního pobytu v ČR za účelem zaměstnání. Zatím pouze v omezeném množství podle kvót, které od naší vlády obdrží. Na srpen je povoleno 200 pracovních víz pro Vietnamce.
Krásný měsíc květen je opět zde a s ním i slavnostní chvíle, kdy jsou pravidelně vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku. 23. května 2019 se na Novotného lávce v Praze 1 již počtrnácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...