Prázdniny budou již brzy u konce, léto ale ještě zdaleka nekončí a my se těšíme, až se nám trochu ochladí a možná i zaprší. V porovnání s teplotními výkyvy a počasí je pro naši společnost letošek rokem velmi příznivým, k čemuž přispěly mimo jiné i významné změny celé naší obchodní strategie.
ROSSMANN. A život je krásnější. Tak zní slogan, který nás doprovází na každém kroku a dle všech ukazatelů je zřejmé, že změnu naši zákazníci přivítali a vnímají ji velmi pozitivně. Nový koncept prodejen a rebranding značky ROSSMANN je to, co zaměstnává všechny pracovníky společnosti a první ovoce již sklízíme. Zcela nový kabát získává postupně všech 131 prodejen, a to přispívá k dalšímu a vyššímu renomé značky ROSSMANN na českém maloobchodním trhu.
Pro zákazníky připravujeme mnoho zajímavých akcí ale již i na příští rok, ve kterém oslavíme neuvěřitelných 25 let působení v České republice a zároveň proběhne již 10. ročník charitativní kampaně Dejme úsměv dětem, v rámci kterého jsme dětem věnovali již částku necelých 50 milionů Kč. I touto cestou se snažíme dělat život krásnější pro ty, ke kterým se osud postavil zády.
Mgr. Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN