INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pohledem redakční rady

foto skuhransmail 2
11. červenec 2024

Léto se nám ukazuje v plné parádě. Horka střídají bouřky a silné deště, jako by příroda odrážela společenské, politické i ekonomické dění. Možná tomu tak je. Propojení jedince jako člověka společenského s krajinou je dané a nelze se divit, že jeho činností se prostředí, v němž zapustil kořeny, mění. Jednou k lepšímu, jindy k horšímu. Když je to k lepšímu, pak je to správné, dává to smysl.

1711 OStanley foto web
4. duben 2022

Každý z nás se někdy v životě ocitl v situaci, o které nevěděl, že nastane, a tudíž na ni nebyl připraven. Reakce na tyto nečekané okamžiky je individuální a má mnoho podob. I já patřím k těm, kteří radši tuší, co za těmi dalšími dveřmi je a nachystám se psychicky i fyzicky na to, co mě asi čeká. Myslet si ale, že jsme se mohli nachystat na neuvěřitelné titulky v novinách, každodenní zprávy o tématu, o kterém jsme se domnívali, že už se o něm dočteme jen z učebnic, je nereálné. Snažím si každý den představit, že se probudím a někdo vedle mě mi řekne, že to byl jen sen. Stále mě nikdo ale nebudí a nic takového neříká.

MICHAL VANECEK 2020 7
3. prosinec 2021

Napsat pár řádek na jakékoliv téma? To je těžký, odcházím z nemocnice z radiační izolace, byla to kontrola, jsem naštěstí zdráv, do předpokládané virové izolace. A těžko říct, co mne čeká venku. Asi další, zatím největší vlna. Situace strašně moc připomíná film Epidemie z roku 2011. Jenže točte dneska sci-fi! V tom filmu lidi stáli frontu na to, aby byli vylosováni a mohli dostat vakcínu. V reálu se předhánějí hloupí lidé o to, kdo je větší hrdina. Kluci nechoděj na vojnu, tak vrchol hrdinství je nevzít si respirátor, nedat se očkovat. Ono to vypadá jinak, když se řekne, že je na JIP „jen“ tolik a tolik procent lidí, a když vidíte, byť jedno konkrétní jméno na posteli, na které vezou konkrétního člověku na KARIM. A já je v tomto týdnu viděl. Ono je totiž jedno, že máte pravděpodobnost jen jedno procento, že onemocníte, když jste zrovna to jedno procento. Statistika se v přírodě nevyskytuje, tak se dělá až potom. Když začínal internet, tak jsme si říkali, jak snadné bude zjistit jakékoliv informace, jak najít, promiňte mi ten omšelý výraz, „pravdu“. Čím víc máme internetu, abych tak řekl, tím těžší je se v těch splaškách vyznat a vylovit něco cenného. Není problém, že mají lidi různý názor. Abych si mohl udělat názor, musím mít relevantní fakta. A ne si konstruovat vlastní fakta, jak se to teď mnohdy děje a věci se dokazují pouze úporným tvrzením. Ing. Michal Vaněček, Ph.D., MBApředseda představenstva, T-SOFT a.s.

Kubla David
11. červen 2021

Očkování proti onemocnění covid-19 je v plném proudu. Očkovací centra v rychlém sledu vypouští do světa další a další očkované jedince, kterým tělem koluje první nebo dokonce už druhá dávka vakcíny. Pokud jste se k tomuto kroku odhodlali, stanete se ambasadorem boje pro onemocnění covid-19. Současně je v plném proudu i plánování dovolených, které jsou už za humny a málokdo z nás by se o ně nechal připravit. Takže pokud to situace a podmínky dovolí, chystáme se splnit všechny nutné náležitosti spojené s klidným trávením volna v námi vybrané destinaci, ať už někde v tuzemsku nebo v blízkém, případně vzdáleném zahraničí, kde se bezpochyby staneme ambasadorem České republiky. Dříve než ve vašich firmách zavládne poočkovací nebo dovolenkový klid, nezapomeňte vaši firmu přihlásit do ceny Ambasador kvality České republiky. Dejte jí možnost se blýsknout mezi konkurencí a získat zajímavou zpětnou vazbu. Posláním soutěže Ambasador kvality České republiky je ocenit ty organizace, které jsou nejen kvalitně řízeny a poskytují kvalitní produkty a služby, ale zároveň propagují a podporují kvalitu (navenek) jako důležitý předpoklad pro zajištění konkurenceschopnosti. Přihlášky můžete podávat do konce září. Takže si poznamenejte do svých diářů jako poslední úkol před dovolenou: Nezapomenout kontaktovat Českou společnost pro jakost a přihlásit se do soutěže Ambasador kvality České republiky! A jinak: krásné léto!  

0098 Jura
12. únor 2021

V relativně krátké době si  tuto   cestou  dovoluji  do  této  druhé  úvahy   jako  nosnou  myšlenku použít starou českou pravdu,  protože v této  situaci přesně  vystihuje  merito   věci. Naučme  se tedy i my  respektovat pravidlo  našich  chytrých  předků, které  říká,   že člověk  nemá zestárnout dříve, dokud  nezmoudří.  Jelikož  já  osobně  mám  za  sebou   již  tři čtvrtiny prožitého století, mohl  bych s veškerou  skromností a pokorou o svém dosavadním životě konstatovat, že byl  plodný  a  pestrý. Uspěchy  střídaly  neúspěchy, lásky  zklamání  a vzestupy  pády. Dalo by se snad  dokonce napsat, že mne ve  zbytku této  pouti pánem bohem daného životního času  již  téměř nic  nemůže překvapit,  natož dostat do kolen. Nabyl  jsem  přesvědčení a  nasbíral   tolik životní  pravdy, a snad i moudrosti, že mne  již  nemůže  nic  překvapit.  Bylo by to  dobré  krédo,  s kterým bych si  do konce  života  snad i vystačil. Všechno by bylo o. k.,  kdyby na naši  domýšlivost a pocit  naprosté  nedotklutelnosti  nepřišla pohroma  zvaná nevím  proč  Covid  19.  Snad nám  budoucnost ukáže,  co a  kdo a proč  s touto  zhoubou  lidstva na nás  vyrukoval.

Petr Paksi obchodni reditel JAP FUTURE foto zdroj JAP FUTURE
27. listopad 2020

Zaměřit se na perspektivní klientelu v podobě architektů a bytových designérů jsme se rozhodli zhruba před šesti lety. Dostat se však pod jejich nekompromisní skořápku, co se týče moderního interiérového designu, nebylo zprvu vůbec jednoduché – neustále jsme naráželi na nedůvěru v českou produkci designových výrobků. Vynaložené úsilí nám však přineslo kýženou odměnu! V současné době jsme architektům a designérům velice solidním partnerem s individuálním přístupem ke každé jednotlivé zakázce, který se snaží vyjít vstříc jakýmkoli atypickým požadavkům, jsou-li samozřejmě proveditelné z konstrukčního hlediska. Podařilo se nám změnit jejich vnímání a dokázat, že i velikostně střední firma v Přerově může směle konkurovat zahraniční produkci TOP designových produktů, ale na bázi kvality české výroby a českého servisu. Svojí výrobou se zaměřujeme zejména na ucelená řešení dveřních systémů v otočné i posuvné variantě, a to především v bezobložkovém provedení. Skryté zárubně AKTIVE, sofistikovaný obkladový systém EFEKTA i prémiová dveřní křídla… všechny tyto naše TOP produkty využívají jako hlavní konstrukční materiál hliník, který je svými vlastnostmi nepřekonatelný, a reflektují současné trendy minimalismu. Záleží nám i na těch nejmenších detailech a snažíme se o jejich precizní zpracování, ačkoliv si uvědomujeme, že dokonalost je běh na dlouhou trať.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3