INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

PRclanekpropagacnifotka1Vzpomínám si, jak mi máma ráno balila namazaný chleba a kus ovoce do školy. Musel stačit papírový sáček od mouky, často použitý vícekrát. Dnes si děti odnášejí svačinu v hygienické a estetické potravinářské fólii. Zpravidla jde o výrobek Fresh’n’Roll oceněný značkou Česká kvalita, jejž na trh dodává Mirel Vratimov a.s. Se statutárním ředitelem této společnosti Milanem Rafajem jsme si povídali o záležitostech, které jsou s kvalitou spojeny, ačkoli nemusí být na první pohled patrné.

Je to velký rozdíl vyrábět obyčejný produkt a značkový výrobek s certifikátem Česká kvalita Czech Made?

Samozřejmě. Motto naší firmy zní Rozdíl je v kvalitě – a toho se u všech produktů pevně drží­me. Všechny naše výrobky od počátku vynikají svou kvalitou. Certifikát Czech Made je pouze puncem této kvality. Značku Czech Made považujeme za důležitou přidanou hodnotu naší potravinové fólie Fresh’n’Roll.

Dovede zákazník ocenit kvalitu a vlastnosti zboží, nebo hledí především na cenu?

I když vnímáme, že dnes je pro řadu lidí rozhodujícím faktorem při výběru zboží jeho cena, pořád existuje velké procento lidí, kteří před ní dávají přednost kvalitě. Naše výrobky jsou, myslím, navíc příkladnou kombinací kvality a rozumné ceny.

Jak dokážete Czech Made „prodat“? Čím je tato značka důležitá pro váš marketing?

Značka Czech Made je důležitým prvkem naší propagace. To, že jsme jejími držiteli, prezentujeme na krabičkách produktů, propagačních materiálech i při prezentacích na výstavách či v médiích.

Indian PocatkyMilan RafajPromítá se váš důraz na kvalitu i do pracovního prostředí a vztahů firmy k sousedům, k regionu?

Věříme, že kvalitní výrobek je výsledkem týmové práce – od prvotních návrhů až po finální kompletaci ve výrobě a expedici. Všichni zaměstnanci jsou v tomto procesu důležití, a to jim dáváme také znát. Bez dobré týmové spolupráce by produkty značky Fresh’n’Roll, ani další produkty naší firmy, nemohly být tak úspěšné.

Spokojíte se s obhajobou značky Czech Made, nebo chcete proces vysoké jakosti dál rozvíjet?

Samozřejmě, že u značky Czech Made to nekončí. Naším cílem je spokojenost zákazníků, proto bezprostředně reagujeme na jejich požadavky a jsme vděčni za každou zpětnou vazbu. Poznatky i připomínky našich zákazníků pečlivě zkoumáme s cílem vytěžit z nich maximum pro další zvýšení kvality našich výrobků.

Je těžké jít v Česku cestou kvality?

Žijeme v globalizovaném světě, a tak není úplně jednoduché prosazovat na trhu české výrobky, které jsou někdy dražší než výrobky z dovozu. Vnímáme ale i nový trend, že se lidé vracejí ke kvalitním produktům, a doufáme, že tento směr bude stále sílit. Na vaši otázku bych odpověděl tak, že to není jednoduché, ale není to ani nemožné. A my máme rádi výzvy.

na cestě vysoké kvality popřál spokojené zákazníky a dosažení dalších cílů Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Radši kašmírový než směsový

    Pomalu se blížíme k podzimu, i když tomu teploty vůbec neodpovídají. Ráda bych se při té příležitosti zamyslela nad spotřebním chováním, protože i sem patří nákup oděvů. Ale nutně to tak být nemusí. Zkusila jsem orientačně spočítat, jak se člověku vyplatí kvalitně zpracovaný kašmírový svetr. Když máte doma kousek ze směsi polyesteru, akrylu, polyakrylu, viskózy, elastanu a možná trochu nepříliš kvalitní vlny, zaplatíte místo osmi až patnácti tisíc zlomek ceny, zhruba od tisícovky do osmnácti stovek. Ale teď přijde druhá část rovnice. Kolikrát ten směsový za sezónu budete muset vyprat? Každé tři až čtyři dny. Protože se v něm drží pachy. Víc chytá špínu. A má horší termoregulační vlastnosti než přírodní materiál na bázi zvířecího chlupu. Ten z kašmíru, a potažmo dalších druhů vlny, vyperete za sezónu jednou. A ve skříni byste měli mít...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3