Vydáváme tři měsíčníky orientované na podnikatelské prostředí. Náklad činí 10 000 ks každého titulu. Průměrná čtenost tištěného vydání je 42 000 čtenářů. Ke každému časopisu provozujeme portál jako samostatné médium, avšak úzce provázané s printem. Návštěvnost portálů naleznete v cenících. Níže uvádíme základní inzertní informace v PDF. Ceny pro spolupracující subjekty stanovujeme zpravidla individuálně, a to podle požadavků klientů a rozsahu prezentace. V případě zájmu o naše služby nás kontaktujte. Vážíme si dlouhodobé spolupráce a korektních obchodních vztahů. Rámcové informace pro inzerenty - PDF: Časopis Prosperita Portál iprosperita.cz Časopis Madam Business Portál madambusiness.cz Časopis Fresh Time Portál freshtime.cz
Portál iprosperita.cz představuje internetové médium, které doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita. Jeho cílem je informovat uživatele, zejména firemní klientelu, členy profesních podnikatelských a manažerských uskupení, o dění na trhu, o činnosti firem, názorech osobností z bussinesu, publikovat tiskové zprávy, analýzy, průzkumy a další zajímavá sdělení. Poskytuje prostor ke zveřejňování redakčních i komerčních materiálů, které mapují podnikatelské prostředí u nás. Portál www.iprosperita.cz je nejen elektronickou rozšířenou verzí tištěné Prosperity, ale především sondou do světa businessu nabízející zásadní informace o všech a pro všechny, kteří podnikají nebo podnikání ovlivňují. Uživatelská atraktivita portálu je dotvářena speciálními autorskými rubrikami. Portál je místem pro vaši prezentaci se širokou škálou možností od reklamních bannerů až po partnerství se stálým informačním servisem. Prosperita byla první z trojice tištěných titulů, jimiž vydavatel RIX, s.r.o. vstoupil na český mediální trh v roce 1999. Měsíčník publikuje hodnotné informace o podnikání a ekonomických vztazích v ČR, staví na vlastních autorských materiálech v řadě novinářských žánrů. Prosperita si klade za cíl podporovat tvořivý proces podnikání, inovativní aktivity i diskuzi nad ožehavými tématy v businessu, zveřejňovat pozitivní příklady ze života firem, názory šéfů. Strategií je popularizace úspěchů, šíření optimismu v podnikání a manažerské práci. Prosperita komunikuje s malými, středními i velkými společnostmi a profiluje se jako list zasahující do všech oborů a napříč celou ČR. Řadu námětů generuje díky úzké spolupráci se svazy, sdruženími, asociacemi, komorami. Cílem periodika je oslovit širokou podnikatelskou veřejnost s tím, že přednost mají informace o aktivním postoji k businessu a vytváření trvalých hodnot. Četná jsou mediální partnerství, významnou roli hraje redakční rada složená ze špičkových odborníků, kteří mají odvahu prosadit se prostřednictvím neotřelých nápadů a výjimečných myšlenek. Prosperita Madam Business vstoupila na mediální trh v roce 2007 jako příloha tištěného měsíčníku Prosperita. Jde o tematicky zaměřené celky věnované především podnikatelkám a manažerkám. Tedy majitelkám firem, ať již těch největších či drobných, generálním ředitelkám, členkám vrcholového managementu i začínajícím podnikatelkám. Na stránkách Prosperity Madam Business vystupují ženy, které něco umí, které již hodně dokázaly, které mají nápady či trpělivou denní činorodou prací a vynalézavostí sobě vlastní obohacují život ostatních. A to jako osobnosti rozmanitých oborů – jako profesionálky v bankovnictví, vědě, informačních technologiích, potravinářství, lékařství, poradenství, na poli obchodu a marketingu, vědy a umění. Jsou to ženy, kterým se dostává zaslouženého celospolečenského uznání. Portál madambusiness.cz je samostatným internetovým médiem obdobně zaměřeným jako tištěné vydání Prosperity Madam Business, jejíž obsah doplňuje a rozšiřuje o zajímavé informace a tipy. Každý den zveřejňuje aktuální zprávy o užitečných produktech a službách pro ženy. Dotýká se ekonomiky, životního stylu, módy, péče o zdraví a krásu i zábavy. Přidanou hodnotou portálu jsou spotřebitelské soutěže, připravované na přání klientů, a řada rubrik. Jádro aktivit madambusiness.cz tvoří spolupráce s úspěšnými podnikatelkami a manažerkami, s nimiž se pravidelně čtenáři setkávají v tištěném periodiku. Na madambusiness.cz je dostupná plná verze tištěného vydání, včetně nejzajímavějších autorských rozhovorů a článků, ke stažení zdarma. Prosperita Fresh Time, jejíž první číslo vyšlo v roce 2012, je příloha měsíčníku Prosperita. Oslovuje zejména podnikatele a manažery, kteří vědí, že zdravé sebevědomí je významný prvek jejich životního úspěchu, mají odvahu se prezentovat a považují vystupování v médiích za nedílnou součást dotváření vlastní image. Pro muže v nejlepších letech, s nejlepšími úmysly, nejlepšími nápady a nejlepšími výsledky. Portál freshtime.cz je samostatným internetovým médiem obdobně zaměřeným jako tištěné vydání Prosperity Fresh Time, jejíž obsah rozšiřuje každý den. Dává nahlédnout do příběhů úspěšných osobností businessu. Pro muže v nejlepších letech, s nejlepšími úmysly, nejlepšími nápady a nejlepšími výsledky. Přináší informace o pokrokových společnostech, zajímavých příležitostech a výzvách, výrobcích, službách, zdraví a sportu. To vše příjemnou inspirativní a čtivou formou. Na Freshtime.cz je dostupná plná verze tištěného vydání, včetně nejzajímavějších rozhovorů a článků, ke stažení zdarma.
Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...