INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pro české domácnosti je při výběru dodavatele energií naprosto rozhodující cena. Ta hraje 
hlavní roli u téměř dvou třetin Čechů. Naopak, spolehlivost nebo dostupnost poboček
dodavatele v rozhodování téměř nehraje roli. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu společnosti
CENTROPOL ENERGY, jednoho z největších alternativních dodavatelů energií.
„Z průzkumu jasně vyplývá, že na cenu energií je česká populace velmi citlivá a že hraje klíčovou roli při rozhodování o tom,
kterého dodavatele si zákazník vybere. Svědčí to mimo jiné také o tom, že lepší cena u jiného dodavatele může být stále pro zákazníky důvodem k tomu, aby
přešli k tomu levnějšímu,“ komentoval výsledky průzkumu obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY
Lukáš Pokrupa.

 S velkým odstupem za cenou jako hlediskem pro rozhodování hrají  roli při výběru dodavatelů jeho reference To ovlivňuje necelou desetinu Čechů. Jen zhruba stejnou váhu Češi přikládají rozsahu nabízených služeb jednotlivých dodavatelů.

Na opačném konci se zastoupením pouze u necelých čtyř, respektive tří procent dotazovaných hraje roli spolehlivost a dostupnost. „To, že spolehlivost dodavatele hraje tak malou roli, je možné vysvětlit postupnou edukací zákazníků. Ti již dnes vědí, že přerušení dodávek je u jakéhokoliv dodavatele velmi málo pravděpodobné. Jistým překvapením je i malý důraz zákazníků kladený na dostupnost dodavatele. Dává to tušit, že zákazníci nemusí svého dodavatele vidět v kamenné pobočce na každém rohu. Stačí jim, že s ním komunikuje přes telefon nebo e-mail,“ doplňuje Lukáš Pokrupa.

Exkluzivní anonymní průzkum uskutečnila společnost CENTROPOL ENERGY na začátku letošního roku. Účastnilo se jej přes 200 respondentů. 

O společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s.

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007 a je jedním z největších alternativních dodavatelů v České republice. Na trh se zemním plynem vstoupila společnost na začátku roku 2010. Zemní plyn a elektřinu dnes dodává více než 330 tis. zákazníků. Převážnou část odběratelů, zhruba 80 procent, tvoří domácnosti. Zbylých 20 procent tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo spravedlnosti, několik krajů a krajských měst. CENTROPOL ENERGY dodává energie také maloobchodnímu řetězci SIKO koupelny, maloobchodní síti ENAPO, pražské ZOO, Lesům ČR, řadě nemocnic a dalších firem.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je jednou ze společností patřících do skupiny CENTROPOL, která působí v energetickém sektoru již od roku 2002. V roce 2013 se společnost poprvé dostala do žebříčku Czech TOP 100 a stala se jednou z pěti největších firem Ústeckého kraje. Tržby společnosti dosáhly v  roce 2012 podle auditovaných výsledků šest miliard korun, což je o 29 procent více než v roce 2011. Do skupiny CENTROPOL patří také první plnohodnotný virtuální mobilní operátor zaměřený na domácnosti, který spustil své služby v září 2013.

CENTROPOL ENERGY, a.s. na podporu a rozvoj sounáležitosti lidí s místem, kde žijí, založil dárcovský fond Energie pomáhá. Více na www.energie-pomaha.cz.

(tz)
 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3