INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pro české domácnosti je při výběru dodavatele energií naprosto rozhodující cena. Ta hraje 
hlavní roli u téměř dvou třetin Čechů. Naopak, spolehlivost nebo dostupnost poboček
dodavatele v rozhodování téměř nehraje roli. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu společnosti
CENTROPOL ENERGY, jednoho z největších alternativních dodavatelů energií.
„Z průzkumu jasně vyplývá, že na cenu energií je česká populace velmi citlivá a že hraje klíčovou roli při rozhodování o tom,
kterého dodavatele si zákazník vybere. Svědčí to mimo jiné také o tom, že lepší cena u jiného dodavatele může být stále pro zákazníky důvodem k tomu, aby
přešli k tomu levnějšímu,“ komentoval výsledky průzkumu obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY
Lukáš Pokrupa.

 S velkým odstupem za cenou jako hlediskem pro rozhodování hrají  roli při výběru dodavatelů jeho reference To ovlivňuje necelou desetinu Čechů. Jen zhruba stejnou váhu Češi přikládají rozsahu nabízených služeb jednotlivých dodavatelů.

Na opačném konci se zastoupením pouze u necelých čtyř, respektive tří procent dotazovaných hraje roli spolehlivost a dostupnost. „To, že spolehlivost dodavatele hraje tak malou roli, je možné vysvětlit postupnou edukací zákazníků. Ti již dnes vědí, že přerušení dodávek je u jakéhokoliv dodavatele velmi málo pravděpodobné. Jistým překvapením je i malý důraz zákazníků kladený na dostupnost dodavatele. Dává to tušit, že zákazníci nemusí svého dodavatele vidět v kamenné pobočce na každém rohu. Stačí jim, že s ním komunikuje přes telefon nebo e-mail,“ doplňuje Lukáš Pokrupa.

Exkluzivní anonymní průzkum uskutečnila společnost CENTROPOL ENERGY na začátku letošního roku. Účastnilo se jej přes 200 respondentů. 

O společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s.

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007 a je jedním z největších alternativních dodavatelů v České republice. Na trh se zemním plynem vstoupila společnost na začátku roku 2010. Zemní plyn a elektřinu dnes dodává více než 330 tis. zákazníků. Převážnou část odběratelů, zhruba 80 procent, tvoří domácnosti. Zbylých 20 procent tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo spravedlnosti, několik krajů a krajských měst. CENTROPOL ENERGY dodává energie také maloobchodnímu řetězci SIKO koupelny, maloobchodní síti ENAPO, pražské ZOO, Lesům ČR, řadě nemocnic a dalších firem.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je jednou ze společností patřících do skupiny CENTROPOL, která působí v energetickém sektoru již od roku 2002. V roce 2013 se společnost poprvé dostala do žebříčku Czech TOP 100 a stala se jednou z pěti největších firem Ústeckého kraje. Tržby společnosti dosáhly v  roce 2012 podle auditovaných výsledků šest miliard korun, což je o 29 procent více než v roce 2011. Do skupiny CENTROPOL patří také první plnohodnotný virtuální mobilní operátor zaměřený na domácnosti, který spustil své služby v září 2013.

CENTROPOL ENERGY, a.s. na podporu a rozvoj sounáležitosti lidí s místem, kde žijí, založil dárcovský fond Energie pomáhá. Více na www.energie-pomaha.cz.

(tz)
 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3