INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hlavni motivZ nejnovějšího průzkumu veřejného mínění, který si nechala zpracovat společnost CDK Global (NASDAQ: CDK),největší globální poskytovatel integrovaných informačních technologií a digitálních marketingových řešení pro prodejce i výrobce automobilů, agenturou Ipsos, vyplývá, že 60 % Čechů vnímá možnost pracovat v zahraniční velmi pozitivně. Příležitost práce mimo Českou republiku tak hraje významnou roli při výběru zaměstnání. Při výběru zaměstnání chápe možnost práce v zahraniční 7,8 % Čechů jako rozhodující kritérium.

Průzkum mezi 525 Čechy ve věku od 18 do 65 let zjistil, že pokud by si Češi mohli vybrat z 31 předních zemí světa, kde by chtěli pracovat, volili by následovně: Německo se stalo nejžádanější lokalitou (23,6 %), následovala Velká Británie (9,5 %), Spojené státy americké (9,1 %), Švýcarsko (8,6 %), Kanada (5 %), Nový Zéland (5 %), Rakousko (4 %), Švédsko (3,4 %) a Španělsko (3,4 %). 7,8 % respondentů uvedlo jiné možnosti.

Více než polovina respondentů (54,5 %) uvedla, že při volbě zaměstnavatele bere v úvahu, zda má společnost globální dosah a síť poboček. Pro 7,6 % Čechů je tento aspekt velmi důležitý. Na otázku, zda postup ve firmě představuje něco lákavého, odpovědělo pozitivně 26,1 % respondentů. Celá jedna čtvrtina Čechů tak aktivně hledá možnosti profesního růstu, zatímco 42,9 % uvedlo, že by rádo mělo možnost ve firmě postupovat.

Viceprezident CDK Global pro lidské zdroje Kevin Ball dnes během slavnostního otevření nového obchodního zákaznického centra uvedl: „Sledujeme, že naši zaměstnanci si cení toho, když do nich investujeme a zabýváme se jejich individuálním profesním růstem. Ať už je to možnost práce v zahraničí, změna pracovního místa ve firmě nebo jiné zaměstnanecké výhody. Tohle všechno je samozřejmostí i zde na českém trhu. V nové pražské kanceláři, která se stane naší třetí největší kanceláří na světě, budeme vyznávat stejnou strategii, jakou se řídíme všude po světě.“

Na otázku, jaké pracovní benefity jsou pro zaměstnance nejatraktivnější, a jaké méně důležité, převážná většina odpověděla, že nejvíce oceňují flexibilní pracovní dobu. Tu na první místo v pořadí zaměstnaneckých výhod umístilo 36,8 % respondentů. Následovaly jazykové kurzy, které oceňuje 24,8 % Čechů. Naopak nejhůře dopadla možnost hlídání dětí, kterou na poslední místo umístilo 32 % respondentů.

CDK Global

S tržbami více než 2 miliard dolarů je CDK Global největším globálním poskytovatelem integrovaných informačních technologií a digitálních marketingových řešení pro prodejce i výrobce automobilů a návazná odvětví. Svá řešení nabízí ve více než 100 zemích po celém světě a poskytuje služby více než 27 000 retailových provozoven a většině výrobců ze segmentu automobilového průmyslu. Řešení CDK Global automatizují a integrují kritické procesy celého workflow od marketingových kampaní a cílené reklamy před prodejem až po prodej, financování, pojištění, opravy a údržbu vozů nebo dodávky náhradních dílů – to vše se vzrůstajícím důrazem na využívání datových analýz a prediktivní inteligence.

Práce pro CDK Global

Koho hledáme?

Hledáme lidi, kteří k nám svou povahou a přístupem skvěle zapadnou. Lidi, kteří mají zápal a nadšení a kteří nám pomohou posouvat naši společnost stále dál. Lidi, které baví získávat nové znalosti a dovednosti – protože náš další rozvoj v konečném důsledku závisí na tom jejich.

Nabízíme spoustu příležitostí napříč širokým spektrem obchodních aktivit. Ať už se k nám přidáte kdekoliv na světě, vždy získáte podporu, průpravu a nástroje, které vám umožní dělat ve vaší kariéře významné kroky kupředu.

Co vám můžeme nabídnout?

Abychom zaujali ty nejlepší a udrželi si je, platíme zaměstnance podle výsledků, ne toho, jak dlouho pro nás dělají. Když budete v práci odvádět skvělé výkony, čeká vás stejně skvělá odměna. Rádi vám rovněž pomůžeme budovat kariéru – a to nejen cílenými investicemi do vašeho dalšího vzdělávání a rozvoje, ale i nabídkou řady skvělých příležitostí, které nabízí náš globální trh.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3