INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

handymen 3091826 1280Na jaře lidé začínají rekonstruovat a modernizovat ve velkém. Umí si ale s úpravami v domácnosti sami poradit? Z průzkumu Raiffeisen stavební spořitelny vyplynulo, že každá druhá žena považuje svého partnera za opravdu zručného a každý třetí muž takto hodnotí svou drahou polovičku.

Máte za to, že váš partner nebo partnerka neumí ani přibít hřebík do stěny? Tak to patříte k výrazné menšině, jak ukázal průzkum agentury NMS Market Research pro Raiffeisen stavební spořitelnu. Z výsledků průzkumu totiž vyplynulo, že polovina žen rozhodně považuje svého partnera za manuálně zručného. Dalších 31 % žen je potom o zručnosti svého protějšku spíše přesvědčena.

Svépomocí si vymalovat nebo sestavit nábytek podle návodu v pohodě zvládá také něžné pohlaví. Zručnost svých partnerek muži v průzkumu oceňují dokonce z 86 %. O šikovnosti své partnerky je spíše přesvědčen každý druhý muž a každý třetí ji potom považuje rozhodně za manuálně zručnou.
Co se týče mužů, z praktických úkonů v domácnosti nejčastěji vyměňují žárovky, sestavují nábytek, stavějí příčku nebo pokládají podlahu. Ženy se pak kromě výměny žárovky často pouští do malování a zvládnou si samy spravit i ucpané umyvadlo.

„Češi jsou národem kutilů, v našem průzkumu se tak označili dva ze tří mužů a 55 % žen. Právě na jaře se spousta lidí pouští do rekonstrukcí a vylepšování svých domovů. Průměrná částka, kterou si u nás momentálně klienti na rekonstrukce a modernizace půjčují, se pohybuje okolo 400 tisíc korun,“ říká Lenka Molnárová z Raiffeisen stavební spořitelny.

Z průzkumu dále vyplývá, že ženy svým protějškům při kutění pomáhají častěji, než naopak. Ruku k dílu často přiloží každá druhá žena, ale mezi muži je to jen jeden z deseti. Zajímavé je také zjištění, že 7 % mužů a 15 % žen podle svých partnerů nikdy nekutí.

O Raiffeisen stavební spořitelně

Raiffeisen stavební spořitelna poskytuje v České republice stavební spoření a výhodné úvěry na rekonstrukce, modernizace i pořízení bydlení. Na český trh vstoupila v roce 1993 jako první stavební spořitelna, ještě pod jménem AR stavební spořitelna a.s. Je součástí Raiffeisen, největší soukromé finanční skupiny působící na rakouském trhu, jejíž tradice sahá až do roku 1862.
Provozuje širokou síť poradenských míst na území celé České republiky a je spolehlivým partnerem pro řešení nejen bytových potřeb. Její finanční poradci klientům poskytují komplexní finanční poradenství v otázkách bydlení, zajištění života, majetku, rodiny i zabezpečení na stáří.

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3