INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group uspěla v letošním 22. ročníku ankety Pojišťovna roku, když získala zlato, stříbro a dvakrát bronz ve čtyřech z pěti soutěžních kategorií. Poprvé v historii ankety udělovali organizátoři titul Osobnost pojistného trhu in memoriam, stal se jím dlouholetý šéf ČPP Jaroslav Besperát. Výsledky hlasování zveřejnila Asociace českých pojišťovacích makléřů.

Také letos ČPP zabodovala v prestižní anketě Pojišťovna roku, kde se posuzování kvality služeb jednotlivých pojistitelů tradičně ujímají samotní pojišťovací zprostředkovatelé. Vítězství obhájila ČPP v kategorii Autopojištění, z posledních osmi ročníků si tak už odnesla celkem sedm zlatých ocenění. Stříbrnou příč­ku obsadila v kategorii Pojištění občanů. A přidala dvě třetí místa v kategoriích Pojištění průmyslu a podnikatelů a Životní pojištění. Na medailových pozicích této nejstarší hodnotitelské soutěže na pojistném trhu se ČPP umisťuje pravidelně.

V souladu s tradicí organizátoři rovněž udělili titul Osobnost pojistného trhu za významný počin či aktivitu ve prospěch pojišťovacích zprostředkovatelů a/nebo pojišťovnictví obecně. Poprvé v historii ankety udělovali organizátoři titul Osobnost pojistného trhu in memoriam, stal se jím dlouholetý šéf ČPP Jaroslav Besperát.

„Být mezi nejlepšími a oceněnými na medailových pozicích je stále náročnější, protože v pojišťovnictví vládne velmi konkurenční prostředí. O to víc mě těší, že nám se kontinuálně daří. Víme, že dobrá úroveň vzájemné spolupráce s makléři významně přispívá k našim obchodním úspěchům,“ uvedl v souvislosti s vyhlášením výsledků ankety Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP. „Samozřejmostí je pro nás vysoká kvalita servisu, kterou makléřům poskytujeme. Ale k tomu potřebujete tým lidí, na které se můžete spolehnout, rád bych tímto poděkoval také všem našim zaměstnancům,“ zdůraznil Pavel Wiesner. „V neposlední řadě velké poděkování patří také Jaroslavu Besperátovi za to, jakým způsobem vedl ČPP a vybudoval z ní velmi úspěšnou značku. Byl skutečně mimořádnou osobností, výrazně přispěl k rozvoji celého pojistného sektoru,“ doplnil Pavel Wiesner.

Cílem ankety Pojišťovna roku je přispět ke všeobecné kultivaci českého pojišťovnictví a posílit jeho vnímání jako stabilního sektoru tuzemské ekonomiky. Hodnocení pojišťovacích makléřů vychází nejen z podrobné konkrétní znalosti nabízených produktů, ale zejména z bohatých profesních zkušeností s kvalitou služeb každého z pojistitelů. To jsou aspekty, jimiž si anketa za dobu své existence vydobyla vysokou prestiž na celém finančním trhu. Organizátory této odborné soutěže jsou Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci s Čes­kou asociací pojišťoven (ČAP) a specializovaným serverem oPojištění.cz. Osobní záštitu 22. ročníku ankety Pojišťovna roku udělil Aleš Michl, guvernér České národní banky, která nad pojistným trhem vykonává dohled.

ČPP v roce 2022 potvrdila svými výsledky vysokou výkonnost a silné postavení v rámci pojistného trhu. V roce 2022 předepsala pojistné 13,4 miliardy korun. S tržním podílem 8,1 % si ČPP drží pozici páté největší pojišťovny na domácím trhu. Aktuálně spravuje 2,4 miliónu smluv a její služby využívá více než 1,3 miliónu klientů. S více než 1,4 miliónu pojištěných vozidel je dlouhodobě trojkou na trhu v povinném ručení.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3