INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
GE Money Bank ve spolupráci s Českou exportní bankou (ČEB) začala malým a středním podnikům nabízet nový provozní úvěr Pro-Export. Je určen subdodavatelům českých exportérů a může sloužit k financování nákupu surovin, materiálu, ale také režijních či jiných nákladů souvisejících s vývozní zakázkou. Záruka České exportní banky snižuje požadavky na zajištění úvěru, a proto na něj dosáhne více malých a středních firem.

„Podporu účasti malých a středních firem na exportních zakázkách považujeme za velmi významnou, protože před nimi otevírá perspektivní oblast podnikání. Můžeme jim tak pomoci najít cestu ze současné složité ekonomické situace a nastartovat nový růst," řekl Jiří Patera, ředitel oddělení úvěrových produktů pro firemní klientelu GE Money Bank. „Provozní úvěr Pro-Export potvrzuje náš dlouhodobý zájem o malé a střední podniky a dále rozšiřuje portfolio našich úvěrových produktů po zářijovém představení investičního úvěru EU Investice," dodal.

„Spolupráce s GE Money Bank pro nás byla logickým krokem. Tato banka má dlouholeté zkušenosti s úvěrováním malých a středních podniků a může významně přispět k rozvoji jejich proexportních aktivit. Na malé a střední firmy se nyní zaměřuje i nová exportní strategie Ministerstva obchodu a průmyslu ČR, na jejíž realizaci se naše banka podílí. Tento segment považujeme za velmi důležitý článek českého exportu," řekl Michal Bakajsa, místopředseda představenstva České exportní banky a náměstek jejího generálního ředitele.

Parametry nového úvěru Pro-Export

O úvěr Pro-Export může požádat každá malá nebo střední firma s obratem až do výše 750 milionů korun, která má sídlo v České republice a získá zakázku finálně určenou pro export. Poskytnutý úvěr může dosahovat až 80 % hodnoty subdodavatelského kontraktu, přičemž horní hranice kontraktu není nijak omezena. Z úvěru Pro-Export mohou klienti banky hradit provozní náklady související se zakázkou. Splácení pak probíhá z plateb přijatých od odběratele, kterým je konečný exportér. Vztahy mezi jednotlivými subjekty názorně přibližuje schéma:

Záruka České exportní banky je poskytována až do výše 100 % úvěru Pro-Export. Spolupráce GE Money Bank a ČEB tak dává příležitost i těm firmám, které nemají k dispozici dostatečné zajištění úvěru a jen těžko by získávaly prostředky na to, aby se mohly na subdodávkách pro export podílet.

GE Money Bank nabízí malým a středním firmám také poradenství v oblasti financování jejich podnikatelských aktivit. V komerčních centrech nebo u poradců pro trade finance a financování zahraničního obchodu mohou zájemci získat informace i o úvěru Pro-Export. Bližší informace lze nalézt také na www.gemoney.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3