INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nad budoucností státních penzí visí spousta otazníků, s Penzičkou ale brzy bude do zpěvu. Kampaň Penzijní společnosti České pojišťovny na produkty důchodového spoření pokračuje novými rozhlasovými spoty, které těží z mimořádného potenciálu české lidové klasiky.

„Pětatřicátníci, sjednejte si hned, v pojišťovně Český penzi jako květ,” tyto a další popěvky na známé melodie se brzy vepíší do povědomí posluchačů mnoha rozhlasových stanic. Penzijní společnost České pojišťovny na přelomu května a června nasadí čtyři výrazné rozhlasové spoty, které vtipnou formou informují o snižování státních důchodů, mezních termínech pro uzavření důchodového spoření nebo benefitech v podobě možnosti dědit naspořené prostředky.

„Penzička v této taktické kampani opět sází na nutnou nadsázku. Víme, že lidé se v množství informací ztrácejí a zároveň si stěžují na jejich nedostatek. To znamená, že jsou pro ně špatně srozumitelné. Věřím, že formou lidových popěvků se nám podaří spolehlivě doručit ta nejdůležitější sdělení,“ řekl ke zvolené strategii Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijní společnosti České pojišťovny.

Rozhlasové spoty jsou součástí nepřehlédnutelné penzičkové kampaně, která je postavena na kvartetu komiků – penzistů (Suchánek, Genzer, Chmela a Sokol) s claimem „Abyste ve stáří nemuseli improvizovat“. V rozhlasových spotech však čtveřice výjimečně chybí. „Podstatným prvkem celé kampaně je vizuální stylizace hlavních představitelů, kterou rozhlas bohužel nedokáže zprostředkovat. Proto jsme oslovili špičky českého dechovkového žánru a nahráli s nimi rádiové spoty v podobě rozverných penzijních šlágrů,“ vysvětlil Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague, která pro PSČP kampaň Penzička realizuje.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3