INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nad budoucností státních penzí visí spousta otazníků, s Penzičkou ale brzy bude do zpěvu. Kampaň Penzijní společnosti České pojišťovny na produkty důchodového spoření pokračuje novými rozhlasovými spoty, které těží z mimořádného potenciálu české lidové klasiky.

„Pětatřicátníci, sjednejte si hned, v pojišťovně Český penzi jako květ,” tyto a další popěvky na známé melodie se brzy vepíší do povědomí posluchačů mnoha rozhlasových stanic. Penzijní společnost České pojišťovny na přelomu května a června nasadí čtyři výrazné rozhlasové spoty, které vtipnou formou informují o snižování státních důchodů, mezních termínech pro uzavření důchodového spoření nebo benefitech v podobě možnosti dědit naspořené prostředky.

„Penzička v této taktické kampani opět sází na nutnou nadsázku. Víme, že lidé se v množství informací ztrácejí a zároveň si stěžují na jejich nedostatek. To znamená, že jsou pro ně špatně srozumitelné. Věřím, že formou lidových popěvků se nám podaří spolehlivě doručit ta nejdůležitější sdělení,“ řekl ke zvolené strategii Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijní společnosti České pojišťovny.

Rozhlasové spoty jsou součástí nepřehlédnutelné penzičkové kampaně, která je postavena na kvartetu komiků – penzistů (Suchánek, Genzer, Chmela a Sokol) s claimem „Abyste ve stáří nemuseli improvizovat“. V rozhlasových spotech však čtveřice výjimečně chybí. „Podstatným prvkem celé kampaně je vizuální stylizace hlavních představitelů, kterou rozhlas bohužel nedokáže zprostředkovat. Proto jsme oslovili špičky českého dechovkového žánru a nahráli s nimi rádiové spoty v podobě rozverných penzijních šlágrů,“ vysvětlil Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague, která pro PSČP kampaň Penzička realizuje.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3