Nad budoucností státních penzí visí spousta otazníků, s Penzičkou ale brzy bude do zpěvu. Kampaň Penzijní společnosti České pojišťovny na produkty důchodového spoření pokračuje novými rozhlasovými spoty, které těží z mimořádného potenciálu české lidové klasiky.
„Pětatřicátníci, sjednejte si hned, v pojišťovně Český penzi jako květ,” tyto a další popěvky na známé melodie se brzy vepíší do povědomí posluchačů mnoha rozhlasových stanic. Penzijní společnost České pojišťovny na přelomu května a června nasadí čtyři výrazné rozhlasové spoty, které vtipnou formou informují o snižování státních důchodů, mezních termínech pro uzavření důchodového spoření nebo benefitech v podobě možnosti dědit naspořené prostředky.
„Penzička v této taktické kampani opět sází na nutnou nadsázku. Víme, že lidé se v množství informací ztrácejí a zároveň si stěžují na jejich nedostatek. To znamená, že jsou pro ně špatně srozumitelné. Věřím, že formou lidových popěvků se nám podaří spolehlivě doručit ta nejdůležitější sdělení,“ řekl ke zvolené strategii Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijní společnosti České pojišťovny.
Rozhlasové spoty jsou součástí nepřehlédnutelné penzičkové kampaně, která je postavena na kvartetu komiků – penzistů (Suchánek, Genzer, Chmela a Sokol) s claimem „Abyste ve stáří nemuseli improvizovat“. V rozhlasových spotech však čtveřice výjimečně chybí. „Podstatným prvkem celé kampaně je vizuální stylizace hlavních představitelů, kterou rozhlas bohužel nedokáže zprostředkovat. Proto jsme oslovili špičky českého dechovkového žánru a nahráli s nimi rádiové spoty v podobě rozverných penzijních šlágrů,“ vysvětlil Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague, která pro PSČP kampaň Penzička realizuje.
(tz)