Klienti ČSOB a Ery odešlou každý měsíc z chytrého telefonu platby za jednu miliardu korun. Tento velice snadný a bezpečný způsob ovládání osobních účtů v současnosti aktivně využívá téměř 70 tisíc klientů druhé největší tuzemské banky, kteří se do aplikace přihlašují téměř každý druhý den. Uživatelé smartbankingu nejčastěji kontrolují zůstatky na účtu, zadávají příkazy k úhradě nebo sjednávají cestovní pojištění.
O snadné, rychlé a bezpečné platby mají klienti ČSOB a Ery velký zájem. „Důkazem je samotný počet vyřízených transakcí, kterých se měsíčně uskuteční zhruba 120 tisíc v hodnotě kolem jedné miliardy korun,“ sdělil výkonný manažer Vývoje finančních služby ČSOB a Ery Jan Vimr a dodal: „Lidé především oceňují vysokou bezpečnost aplikace. Zajišťuje ji zabudovaný ochranný klíč, který pracuje s informacemi dostupnými pouze v rámci daného používaného chytrého telefonu nebo tabletu.“ Jedná se o použití identifikačního čísla, PINu, unikátního SMS kódu a jedinečného šifrovacího mechanismu.
Možnost sjednat si cestovní pojištění přes smartbanking mají klienti ČSOB a Ery od podzimu loňského roku jako jediní na trhu a zájem o něj neustále roste. Jen v červnu se prostřednictvím smartbankingu uzavřelo cestovní pojištění za 150 tisíc Kč. „Do konce září na tento produkt poskytujeme speciální bonus. Pokud si lidé sjednají a zaplatí cestovní pojištění prostřednictvím smartbankingu, získají slevu ve výši 30 procent,“ uvedl ředitel Klientské komunikace Ery Jan Doubek.
Stáhnout si aplikaci smartbanking mohou všichni zájemci pro své smartphony a tablety s operačním systémem iOS, Android, Windows 8 a Windows Phone. „Potěšilo nás, že ještě v ten samý rok, kdy jsme aplikaci uvedli na trh, jsme získali ocenění Mobilní aplikace roku 2012. Průběžně jsme smartbanking rozšířili o nové služby jako je např. přehled platebních karet a možnost sjednání cestovního pojištění. V době zahraničních dovolených se také může hodit snadná změna limitů vybraných platebních karet nebo možnost jejich blokace,“ uzavřel Jan Vimr.