INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UniCredit Bank byla opět oceněna za špičkovou úroveň svého privátního bankovnictví a vyhrála čtyři různé kategorie v rámci průzkumu Private Banking Survey 2014, který organizuje časopis Euromoney. Česká UniCredit Bank opět skórovala a získala ocenění za rozsah investičních produktů pro privátní klienty.

Výroční ceny časopisu Euromoney hodnotící služby privátního bankovnictví představují nejprestižnější ocenění v oblasti správy majetku privátních klientů a vycházejí z údajů poskytnutých bankou a odborného posouzení. Průzkum zahrnuje více než 35 různých kategorií, globálních i regionálních, produktových a klientských, a hodnotí výsledky v téměř stovce zemí.

„Privátní bankovnictví má v tuzemské UniCredit Bank dlouholetou tradici a patří rozsahem a kvalitou poskytovaných služeb mezi špičku ve svém oboru. Právem toto ocenění patří opět naší bance,“ uvedl Raymond Kopka, ředitel privátního bankovnictví UniCredit Bank Czech republic and Slovakia.

Privátní bankovnictví UniCredit Bank poskytuje úplnou škálu produktů a služeb více než 260 tisícům klientů ve čtrnácti evropských zemích, jejichž finanční majetek přesahuje celkem 150 miliard eur. V Česku a na Slovensku jsou poskytovány služby privátního bankovnictví více než 3 tisícům rodin a jejich rodinným příslušníkům s majetkem nad 10 milionů korun. Díky své odbornosti, a stabilitě může UniCredit jako přední evropská banka neustále zlepšovat svůj nezávislý pohled na trhy a nabízet prvotřídní produkty. Privátní bankovnictví UniCredit Bank se snaží poskytovat klientům komplexní finanční služby a vypořádat se se složitostí trhů pomocí jasné a transparentní strategie k ochraně a optimalizaci majetku privátních klientů v souladu s jejich potřebami.

Ředitel Privátního bankovnictví pro střední a východní Evropu (CEE) v UniCredit, Jan Troníček, dodal: „Jsme velmi hrdí na tento výsledek. Ocenění časopisu Euromoney, která jsme v posledních letech dostali, potvrzují náš výjimečný model služby privátního bankovnictví ve střední a východní Evropě. Navíc o vítězích hlasují ti, kteří znají tuto oblast nejlépe – privátní bankéři.”

O Euromoney Private Banking Awards 2014 

Private Banking Awards časopisu Euromoney je nejprestižnějším oceněním v oblasti privátního bankovnictví. Anketa je každoročně vyhlašovaná pro téměř 100 zemí. Nejlepší privátní banky jsou v rámci vyhodnocení setříděny do žebříčku podle objemu spravovaného majetku, ziskovosti, poměru klientů připadajících na bankovního poradce, nebo podle poskytovaných služeb. O výsledcích rozhodují nejlepší profesionálové. Získat některou z cen znamená potvrzení vynikající úrovně poskytovaných služeb v tomto oboru.

Ocenění pro UniCredit Bank v roce 2014

  • Česká republika “Rozsah investičních produktů”

  • Maďarsko “Firemní poradenství pro klienty privátního bankovnictví”

  • Itálie “Služby v oblasti privátního bankovnictví ”

  • Rumunsko “Nejlepší služby privátního bankovnictví celkově”

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3