INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

1005651 mBank RB Plakaty pobocky A4 CZ3Nové internetové bankovnictví nabité inovativními technologickými řešeními, které doposud nebyly bankami použity, bylo právě spuštěno. Spolu s ním inovuje mBank i svůj firemní design, web a logo. Produktová nabídka a služby mBank budou ještě přehlednější a uživatelsky atraktivnější.

Nové služby mBank nabízejí více než jen hezký design. V praxi to znamená několik desítek nových funkcí a vylepšení, které zákazníkům zjednoduší a zpřehlední využívání bankovních služeb a správu jejich každodenních financí.

Nové internetové bankovnictví opouští obvyklou tabulkovou formu. Místo toho přehledně ukáže, kolik má zákazník k dispozici peněz, a pomůže mu i s nastavením rozpočtu do budoucnosti. „Banky zaznamenávají data o každém účtu, o každém pohybu. My v mBank jsme tato data přetvořili v konkrétní, osobní informaci pro každého zákazníka o tom, jak své peníze používá a jak si finančně vede, řekl Roman Truhlář, generální ředitel mBank.

Autoři nového internetového bankovnictví se zaměřili na bezpečnost, jednoduchost, přehlednost, funkčnost i design. Nová mBank nabízí graficky čisté prostředí, které díky širokému rozsahu použití HTML 5 poskytuje lehké a uživatelsky přívětivé animace v intuitivním formátu. Ty podstatně zlepšují pochopení údajů, které si lze jen těžko představit v tradiční formě tabulek. Používá i zjednodušený způsob vyhledávání plateb po vzoru Googlu. Celé internetové bankovnictví bylo navrženo v souladu s moderními pravidly ergonomie, která proti předchozí verzi snižují počet nutných kliknutí o 80 %.

„Změny v systému neznamenají změnu v přístupu k našim zákazníkům. I nadále budeme otevření a transparentní. Tento krok vrací mBank úlohu průkopníka a nositele inovací, ve kterých chceme pokračovat i nadále, dodal Roman Truhlář.

Co přináší nová mBank:

Správa osobních financí ulehčuje řízení osobního nebo rodinného rozpočtu a zabraňuje tak nepříjemným překvapením v podobě minusového zůstatku na účtu na konci měsíce. Systém umí jasně ukázat, kdy a za co byly peníze utraceny a odhadne stav financí do další výplaty. Internetové bankovnictví graficky zobrazí, kolik peněz bylo utraceno, kolik peněz by mělo zůstat na účtu na pravidelné platby, a kolik peněz je k dispozici na tento měsíc. Podle historie účtu systém navrhuje rozpočty na další měsíce a automaticky sleduje jejich plnění.

Chytré platby. Z mBank zákazník nemusí posílat peníze jen na číslo účtu, ale rovnou konkrétní osobě. Peníze může poslat například svému příteli na Facebook nebo na mobilní telefon. Nemusí si pamatovat nebo žádat o číslo účtu vždy, když chce provést platbu. Posílat peníze pomocí kontaktu přes Facebook nebo SMS přitom může do kterékoli banky v České republice, není nutné, aby jeho přítel měl účet v mBank.Při převodu plateb jsou dodrženy nejpřísnější bezpečnostní standardy, s Facebookem nejsou sdílena žádná osobní ani finanční data. Funkce načtení přátel z Facebooku je čistě volitelná, v první fázi vypnutá a zákazník se může sám rozhodnout, zdali si jí zapne.

Díky inteligentnímu vyhledávání je hledání starších plateb podobně jednoduché jako na internetu přes vyhledávač. Po zadání se výsledky zobrazují v reálném čase.

Absolutní novinkou bankovního světa je mHRA, která využívá herní principy v typicky neherním prostředí. mHra zákazníka provází po nových funkcích a přívětivým způsobem vysvětluje, jak je používat. Za splnění jednotlivých úkolů pak může získávat virtuální odznaky.

mBank dnešního dne zpřístupnila nové služby pro prvních 40 000 zákazníků, kteří o ně požádali v rámci předběžné registrace. V průběhu nejbližších týdnů bude nové internetové bankovnictví přístupné postupně více než 670 000 zákazníkům mBank v České a Slovenské republice. Ti budou mít možnost využívat jak nové, tak původní internetové bankovnictví až do konce dubna a budou mít tak čas si na nové prostředí zvyknout. Od 1. května budou všichni zákazníci mBank používat již jen nové internetové bankovnictví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3