Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) odstartuje v pondělí 20. října svou kampaň na podporu prodeje autopojištění. Třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením zvolila jako motto varování „Nebezpečí číhá všude“.
Jen málokdo si uvědomuje, kolik nástrah a nebezpečí číhá na každém kroku. Cílem kampaně je ukázat, že nabídka pojištění ČPP dokáže ochránit kohokoli na jakékoli riziko. „Abychom zvýšili povědomí o důležitosti a významu pojistné ochrany pro běžného občana, zejména pak v kontextu nového občanského zákoníku, připravili jsme pro zájemce o autopojištění zajímavý benefit,“ říká Ing. Igor Rolínek, manažer úseku marketingu. Motoristé, kteří si u ČPP pojistí své auto, tak získají pojištění odpovědnosti na jeden rok zdarma. Podle typu produktu je v ceně zahrnuto také úrazové pojištění řidiče nebo úrazové pojištění celé posádky. Každý nový klient obdrží navíc kupon v hodnotě až 500 korun na sjednání majetkového pojištění.
Kampaň bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR, Právu, Blesku, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Týdnu, Světě motorů, Instinktu, Sedmičce, Týdeníku Televize, TV Maxu a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a CLV.
Stejně jako již v minulých letech vsadila ČPP i tentokrát na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů v MHD a nemocnicích.
Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.
(tz)