V letošním třetím čtvrtletí vzrostl objem spotřebitelských úvěrů poskytnutých mBank meziročně o 45 % a objem hypotečních úvěrů o 23 %. Celkově vzrostly čisté bankovní výnosy téměř o 25 %, třetí kvartál byl zároveň ve znamení příprav nové obchodní a marketingové strategie.
mBank pokračovala ve třetím čtvrtletí tohoto roku ve stabilním růstu, její čistý bankovní výnos meziročně stoupl o 23 % a dosáhl celkové částky 182,4 milionu korun. Objem spotřebitelských úvěrů vzrostl dokonce o 45 % a objem hypotečních úvěrů stoupl o 23 %.
„Ve třetím čtvrtletí jsme se zaměřili především na přípravu nové obchodní a marketingové strategie, kdy chceme ještě letos představit novinky v těchto oblastech. Zároveň jsme oslavili sedmý rok úspěšného působení na českém trhu, a jako dárek pro klienty jsme připravili oblíbenou akci „Přiveď nového klienta“, během které mohli naši klienti získat odměnu za doporučení nového zákazníka,“ uvádí Przemysław Kłobut, CFO mBank pro ČR a SR a vedoucí slovenské organizační složky.
Aktuálně mBank poskytuje služby 516 tisícům klientů, oproti minulému kvartálu je to o 3 % více, meziročně jde o nárůst téměř o 10 %. Za úspěchem stojí nejen otevřený přístup k zákazníkům, transparentnost či cenová politika banky, ale zejména atraktivní nabídka produktů a inovativní technologická řešení v oblasti bankovních služeb.
Proto nepřekvapí, že ve třetím čtvrtletí v osmém kole testu neúčelových bankovních úvěrů, který provádí Bankovnipoplatky.com s agenturou MindBridge, mBank opět potvrdila, že její mPůjčka patří mezi nejvýhodnější. Kromě garantované a současně nejnižší úrokové sazby na trhu 9,9% p. a. jsou hlavní výhodou mPůjčky také nulové poplatky za vedení a vyřízení úvěrového účtu a nulové poplatky za mimořádné splátky nebo předčasné splacení. Úspěchy slaví také mHypotéka Light, která nabízí garantovanou úrokovou sazbu aktuálně začínající na 2,09% p. a.
Dynamický růst Nové mBank by měl být ve čtvrtém čtvrtletí mimo jiné podpořen představením novinky v oblasti bankovních technologií.
(tz)