INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Veřejnost může nominovat finanční produkty v Ceně veřejnosti soutěže Zlatá koruna 2015. Hlasování veřejnosti o nejoblíbenější finanční produkty roku je vedle hodnocení odborníků významnou součástí největší soutěže finančních produktů, která se u nás pořádá pod názvem Zlatá koruna od roku 2003.

V loňském 12. ročníku Zlaté koruny bylo na Cenu veřejnosti nominováno celkem 558 produktů z široké nabídky finančního trhu. O oblibě této ankety svědčí počet hlasujících. V nominačním a finálovém kole odevzdalo hlasy celkem 100 900 lidí.

Loňským vítězem Ceny veřejnosti se stal Běžný účet Equa bank, druhé místo obsadilo Stavební spoření Raiffeisen stavební spořitelny a třetí největší počet hlasů získal Fio osobní účet bez poplatků Fio banky.

„Zlatá koruna nechtěla být od svého počátku jen odbornou soutěží, ale chtěla dát také klientům a uživatelům finančních služeb možnost vyjádřit se k tomu, co finanční trh nabízí.Postupně jsme zaznamenávali, jak zájem o tuto anketu stoupá. Svým způsobem tomuto zájmu napomohla finanční krize, kdy se pohled lidí na finanční trh začal diferencovat nejprve směrem k ceně a později také kvalitě. Těší nás především trvalý zájem lidí o hlasování a chtěl bych jim za to poděkovat. V posledních pěti letech vždy překročil počet odevzdaných hlasů hranici 100 tisíc,“ říká Pavel Doležal, ředitel Zlaté koruny.

Nominační kolo hlasování končí 1. března 2015. Dvacet produktů s největším počtem hlasů postoupí do finálového kola, které bude ukončeno 25. dubna 2015. Výsledky hlasování budou oznámeny po jeho skončení.

Hlasovat v nominačním kole je možné prostřednictvím serveru www.zlatakoruna.info; http://www.zlatakoruna.info/soutez/2015/verejnost.


Rozhovory s letošními vítězi ankety:

http://www.zlatakoruna.info/zpravy/%E2%80%9Ekalkuloval-jsem-s-velkym-zajmem-verejnosti-o-tuto-anketu%E2%80%9C-rika-vitez-hlasovani-zlata-koruna


http://www.zlatakoruna.info/zpravy/male-interview-s-vyherkyni-2-mista-v-letosnim-hlasovani-zlate-koruny

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3