INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pravidelně si spoří přibližně 40 % osob, o možnosti investovat do podílových fondů ví pouze pětina osob a necelé dvě třetiny osob považují investici do akcií za riskantní. Na druhou stranu mají ovšem Češi na běžných účtech prostředky ve výši sedmi set miliard korun, které by jim mohly vydělávat. Banka na tuto situaci reaguje nabídkou speciálního produktu Duo Profit, který kombinuje investice do podílových fondů a navíc nabízí možnost získat nadstandardní úrokovou sazbu na spořicím účtu. V loňském roce už tento produkt mohli klienti ČSOB i Ery využít a vložili do něj více než 8 miliard korun.

Objem úspor v českých domácnostech dlouhodobě pomalu roste. „Velká část Čechů nechává peníze ležet na běžných či spořicích účtech, ovšem úrokové sazby na nich neustále klesají a lidé tak díky své nadměrné opatrnosti či neznalosti přicházejí o možné výnosy. Vhodnou volbou pro konzervativnější investory může být nabídka Duo Profitu, který klientovi garantuje zajímavou úrokovou sazbu na spořicím účtu a zároveň mu otevírá bránu do světa investic s možností atraktivního zhodnocení,“ říká Aleš Jorda, manažer útvaru Spoření a investice ČSOB. „Naším cílem je klientům vysvětlit, že investování do fondů může být cestou, jak zhodnotit své peníze a zároveň ukázat, že nejde o nic složitého či nedostupného, jak se spousta lidí domnívá,“ doplňuje Aleš Jorda.

Vzhledem k tomu, že více než 90 % klientů se v rámci investování vyznačuje konzervativním či vyváženým profilem, ČSOB znovu nabízí Duo Profit, který je vhodný i pro úplné investiční začátečníky. Kombinuje v sobě investování do podílového fondu a výhody spořicího účtu. Klient si sám volí, v jakém poměru chce částky mezi tyto dva produkty rozložit. Jeho balíček může obsahovat vyšší, rovnocenný nebo nižší podíl investiční složky. Peníze na spořicím účtu jsou kdykoliv k dispozici a přináší zajímavé zhodnocení od 1,3 % do 1,7 % po dobu jednoho roku.

„Duo Profitem reagujeme na vývoj na finančních trzích, kdy úrokové sazby na spořicích účtech neustále klesají. Zároveň si myslíme, že lidé již častěji hledají nové, výnosnější alternativy pro své peníze a jsou ochotni podstoupit i určité riziko, které investování přináší. S výběrem samotného fondu klientovi samozřejmě rádi poradí pracovníci v našich pobočkách,“ uzavírá Aleš Jorda.

Nabídka Duo Profitu bude podpořena i marketingovou kampaní, která odstartovala 2. února a potrvá do konce března. Cílem kampaně je přilákat nové investory, v jejich očích investování „polidštit“ a odstranit bariéry bránící investování. Klientům chceme ukázat, že začít investovat je jednoduché a vůbec ne nedostupné. Kampaň bude k vidění na venkovní reklamě, internetu, formou advertorialů v tisku, na plakátech ve výlohách poboček a letácích.

Hlavní výhody ČSOB Duo Profitu:

·Široká nabídka investičních příležitostí

.Potenciál zajímavého zhodnocení investice

.Možnost investici rozložit do více podílových fondů

·Možnost získat jistý výnos na spořicím účtu

.Výhodné spoření s úrokem 1,3 – 1,7 % p.a. Čím více klient investuje, tím vyšší sazbu získá na spořicím účtu*

.Zvýhodněná úroková sazba platí po dobu 1 roku

.Prostředky na spořicím účtu má klient kdykoliv k dispozici

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3