INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Vienna Insurance Group zaznamenala jako přední pojišťovací koncern Rakouska a zemí střední a východní Evropy v roce 2014 velmi dobrý vývoj obchodní činnosti. Na základě přímo předepsaného, nekonsolidovaného pojistného v celkové výši zhruba 9,4 mld. eur dosáhl koncern navzdory negativním vlivům měnových kurzů úrovně předchozího roku. Organický růst bez mimořádných efektů představoval 2,6 procenta. Růstem pojistného o 10 procent prokázaly země zahrnuté do segmentu „Ostatní trhy“ svůj velký potenciál.

V neživotním/úrazovém pojištění bylo navzdory výrazným měnovým vlivům (-105 mil. EUR) a značné redukci obchodní činnosti společnosti Donau Versicherung v Itálii (-96 mil. EUR) opět získáno pojistné ve výši zhruba 4,7 mld. EUR.

V Rakousku vykompenzoval nadprůměrný růst ze strany společnosti Wiener Städtische Versicherung redukci obchodní činnosti v Itálii. Na obou etablovaných trzích SVE v České republice a na Slovensku vzrostlo pojistné Vienna Insurance Group v neživotním/úrazovém pojištění v lokální měně po přibližně třech procentech.

V Rumunsku se projevily první pozitivní účinky opatření, přijatých v rámci nadále složitého tržního prostředí. Neživotní/úrazové pojištění vykázalo poprvé po letech mírný vzestup v lokální měně o 0,3 procenta.

Velmi dynamicky se opět vyvíjela obchodní činnost v zemích segmentu „Ostatní trhy“. V Gruzii a Albánii tvořil růst v neživotním/úrazovém pojištění na lokální bázi obdivuhodných 50 procent. Výrazně dvouciferného růstu bylo dosaženo jmenovitě i v Srbsku, Makedonii a Bosně. Tento vývoj dokládá strategický význam celoplošného zastoupení Vienna Insurance Group v celém prostoru střední a východní Evropy.

Z důvodu silně konkurenčního prostředí, které v mnoha zemích panuje v pojištění motorových vozidel, vsadila Vienna Insurance Group cíleně na neživotní pojištění. Tento diferencovaný přístup byl základem růstu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3