INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Celoroční výsledky ČLFA potvrzují ekonomické oživení, které se promítá i do zvyšujícího se zájmu Čechů o financování automobilů. V loňském roce se ŠkoFINu podařilo o více jak čtvrtinu překonat plány a uzavřít téměř 40 tisíc nových smluv na financování nových i ojetých vozů. Objem obchodů vzrostl meziročně o 15,8 % na téměř 11 miliard korun. V rámci TOP 20 členů ČLFA dosáhl ŠkoFIN v oblasti financování osobních a užitkových vozů, stejně jako v roce 2013, podílu téměř 24 %. Stále platí, že každé třetí auto koncernu Volkswagen bylo financováno prostřednictvím ŠkoFINu.

V oblasti financování se ŠkoFIN soustředí na dvě klíčové oblasti – poskytování úvěrů a operativní leasing. V obou případech se nám v loňském roce dařilo a v celkovém pořadí společností, poskytujících financování osobních a užitkových vozů, jsme si udrželi prvenství. Na špičce stojí ŠkoFIN i v případě objemu smluv operativního leasingu, který v loňském roce tvořil asi třetinu našich kontraktů a tržní podíl v rámci TOP 20 dosáhl jedné pětiny. Do budoucna vidíme v tomto směru další potenciál rozvoje, mimo jiné s ohledem na loni spuštěné značkové programy operativního leasingu pro soukromé osoby. Hlavní roli v našem portfoliu ovšem i nadále hraje poskytování úvěrů, které tvoří zhruba dvě třetiny obchodů. Dříve tolik populární finanční leasing je v současnosti naopak na ústupu a ŠkoFIN ho poskytuje již v pouhém 1 % případů.

 

Je důležité zdůraznit, že v dnešní době dochází k postupné transformaci trhu, kdy poskytování leasingu a úvěru již zdaleka není jediným produktem leasingových společností. Na významu kontinuálně nabývá orientace na služby zákazníkům poskytované nad rámec pouhého financování. Ve spolupráci s koncernovými značkami se v případě ŠkoFINu jedná např. o značkové pojištění či předplacený servis. Tento trend potvrzuje rovněž již zmíněný retailový operativní leasing, který staví na principu maximální eliminace starostí spojených s provozem vozidla a servisu poskytovaném finanční společností zákazníkovi.

Petr Abrahámek, ředitel obchodu a marketingu společnosti ŠkoFIN


Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3