INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Celoroční výsledky ČLFA potvrzují ekonomické oživení, které se promítá i do zvyšujícího se zájmu Čechů o financování automobilů. V loňském roce se ŠkoFINu podařilo o více jak čtvrtinu překonat plány a uzavřít téměř 40 tisíc nových smluv na financování nových i ojetých vozů. Objem obchodů vzrostl meziročně o 15,8 % na téměř 11 miliard korun. V rámci TOP 20 členů ČLFA dosáhl ŠkoFIN v oblasti financování osobních a užitkových vozů, stejně jako v roce 2013, podílu téměř 24 %. Stále platí, že každé třetí auto koncernu Volkswagen bylo financováno prostřednictvím ŠkoFINu.

V oblasti financování se ŠkoFIN soustředí na dvě klíčové oblasti – poskytování úvěrů a operativní leasing. V obou případech se nám v loňském roce dařilo a v celkovém pořadí společností, poskytujících financování osobních a užitkových vozů, jsme si udrželi prvenství. Na špičce stojí ŠkoFIN i v případě objemu smluv operativního leasingu, který v loňském roce tvořil asi třetinu našich kontraktů a tržní podíl v rámci TOP 20 dosáhl jedné pětiny. Do budoucna vidíme v tomto směru další potenciál rozvoje, mimo jiné s ohledem na loni spuštěné značkové programy operativního leasingu pro soukromé osoby. Hlavní roli v našem portfoliu ovšem i nadále hraje poskytování úvěrů, které tvoří zhruba dvě třetiny obchodů. Dříve tolik populární finanční leasing je v současnosti naopak na ústupu a ŠkoFIN ho poskytuje již v pouhém 1 % případů.

 

Je důležité zdůraznit, že v dnešní době dochází k postupné transformaci trhu, kdy poskytování leasingu a úvěru již zdaleka není jediným produktem leasingových společností. Na významu kontinuálně nabývá orientace na služby zákazníkům poskytované nad rámec pouhého financování. Ve spolupráci s koncernovými značkami se v případě ŠkoFINu jedná např. o značkové pojištění či předplacený servis. Tento trend potvrzuje rovněž již zmíněný retailový operativní leasing, který staví na principu maximální eliminace starostí spojených s provozem vozidla a servisu poskytovaném finanční společností zákazníkovi.

Petr Abrahámek, ředitel obchodu a marketingu společnosti ŠkoFIN


Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3