INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Počet asistenčních zásahů každoročně narůstá. Společnost Global Assistance, která poskytuje asistenci několika českým pojišťovnám, zaznamenává každoročně asi desetiprocentní nárůst zásahů. Nejčastěji vyjíždějí asistenční vozy v letním, dovolenkovém období a v případě zimních kalamit. „Například v loňském roce byl nejhorším měsícem  červenec, kdy jsme zasahovali celkem u 4100 případů,“ říká Pavel Strapko, ředitel asistenčních služeb  Global Assistance.  

Asistenční služby většina pojišťoven nabízí hlavně u havarijního pojištění nebo povinného ručení. V poslední době se rozšiřují také do oblasti pojištění domácností nebo nemovitostí. „Klientům v případě motorových vozidel pomůžeme nejen u nehody, poruchy, ale také v případě, že například ztratí klíče od vozidla. Od roku 2012 získali podobnou výhodu iklienti u pojištění majetku. V případě nenadálé havárie jim zajistíme služby řemeslníků jako je elektrikář, instalatér, plynař, topenář, sklenář nebo zámečník,“ představuje rozsah asistenčních služeb Milan Káňa z Kooperativy.

„Naším největším partnerem je Kooperativa pojišťovna. V loňském roce jsme pro jejich klienty realizovali 27 tisíc zásahů. Většinou se jednalo o zásahy u poruch vozidel. V cca 8 tisících případech jsme vyjížděli k nehodám vozidel a v sedmnácti stech případech jsme asistovali klientům v pojištění majetku. Nejčastěji jsme otevírali zabouchnuté dveře,“ doplňuje Pavel Strapko z Global Assistance.

Bohužel, v případě nehody klienti ještě stoprocentně nevyužívají asistenčních služeb své pojišťovny. Často se stává, že se ve stresu po dopravní nehodě nechají přesvědčit od neznámé asistence, která se na místě nehody ocitne. Jejich ceny za odtah a případné uskladnění vozu většinou neodpovídají obecným standardům, proto se může podobná služba klientovi nepříjemně prodražit.

„V případě nehody nebo poruchy klientovi vždy důrazně doporučujeme volat na infolinku své pojišťovny. Ta jim poskytne informace, jak mají postupovat a zajistí jim nutný asistenční zásah. Například v roce 2014 jsme v ČR odtah nepojízdného vozidla zajišťovali pro 22 tisíc klientů“, upozorňuje Milan Káňa, tiskový mluvčí pojišťovna Kooperativa.

Jiné je to v zahraničí. Zde se klienti okamžitě snaží kontaktovat svoji pojišťovnu. Výhodou je, že se domluví v rodném jazyce, asistenci jim pak zajistí pojišťovna pomocí svých zahraničních partnerů.

„Pro Kooperativu jsme v roce 2014 v zahraničí zajišťovali celkem 1600 odtahů, z toho v 500 případech jsme poškozené vozidlo odvezli zpět do ČR. V případě klientů České podnikatelské pojišťovny jsme v zahraničí odtahovali nepojízdné vozy pro 1000 klientů, z toho 400 vozidel jsme převáželi do ČR,“ doplňuje Pavel Strapko.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3