INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost MasterCard® uspořádala pro vybrané zástupce bankovní sféry workshop s názvem „Inovace vládnou světem“ovirtuální realitě a technologických novinkách.

Workshop se uskutečnil 24. června v hotelu Yasmin ve spolupráci s digitálními agenturami Nydrle, Havas Worldwide a Motion Media. Po jednotlivých prezentacích měli zástupci klientů možnost si všechny novinky vyzkoušet. Pro banky byly nejzajímavějším předmětem brýle Google Glass, které umožňují uskutečnit inovativní formy platby. S brýlemi pro virtuální realitu Oculus si klienti zase mohli zahrát několik her.

„MasterCard je globální lídr v oblasti moderních technologií. Neustále hledáme nové nápady a zlepšení, které by přispěly ke zvýšení kvality života lidí. Proto jsou pro nás inovace klíčové a podporujeme je, “ říká Richard Walitza, viceprezident pro mobilní platby a inovace MasterCard Europe ČR, SK a Rakousko.

Cílem workshopu bylo informovat banky o současných trendech v inovacích, technologiích a marketingu, což se prostřednictvím praktických ukázek např. dronů, 3D tiskáren, chytrých hodinek či náramků dokonale povedlo. Celá řada novinek už se používá a jejich cena je dostupná pro široké vrstvy uživatelů. Nové technologie také významně pomáhají v řadě oblastí, např. 3D tiskárny umožňují kvalitní výrobu lékařských protéz.

Workshop se nevyhnul ani prezentaci nových technologií využívaných v marketingu, mimo jiné např. interaktivní billboard reagující na proudící vzduch ve stanici metra.

„Češi patří mezi nejinovativnější Evropany, což dokládá i náš průzkum, podle kterého dvě třetiny z nich uvažují o placení mobilem. Díky aplikaci MasterCard Mobile a technologii NFC telefonů jim v tom již nic nebrání. V MasterCard ale neustále hledáme další horizonty vývoje a inovací. Technologie totiž umožňují nejen komfortnější platby u obchodníků a nová věrnostní schémata, ale také nabízejí využití bankovních karet v dopravě a veřejné správě,“ dodává Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe ČR a SK.

(tz)

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3